Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Φραγκίδης, Γαρύφαλλος"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Φραγκίδης, Γαρύφαλλος"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Βόσιου, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τις τράπεζες και να καταδείξει το ποσοστό της αποδοχής των εμπορικών συναλλαγών μέσω των ηλεκτρονικών δικτύων ...
  • Παπαδοπούλου, Αγγελική -Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η εξέλιξη των τεχνολογιών έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο και τις υπηρεσίες του τραπεζικού τομέα παγκοσμίως. Η τραπεζική μέσω Διαδικτύου είναι μια νέα τάση στον ελληνικό τραπεζικό τομέα, ενώ έχουν προκύψει νέες τραπεζικές ...
  • Καουσλίδης, Δημήτριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στις μέρες μας όλο και μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού προβαίνει σε αγορές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου για υλικά ή άυλα αγαθά. Η παρούσα εργασία εξετάζει τους κινδύνους του ηλεκτρονικού εμπορίου και την βελτίωση της ...
  • Τοκάρεβ, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία διερευνά και αναλύει ενδελεχώς ένα κρίσιμο ζήτημα που αποτελεί εμπόδιο στην δυναμικότερη εξάπλωση του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου στην παγκόσμια αγορά, και επιχειρεί να συμβάλλει στην ...
  • Γυμνόπουλος, Απόστολος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11)
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να περιγράψει τα ουσιώδη στοιχεία του Ηλεκτρονικού εμπορίου – πώς διεξάγεται και πως γίνεται η διαχείριση του, καθώς και να αποτιμήσει τις κύριες ευκαιρίες μέσα στο επιχειρηματικό περιβάλλον. ...
  • Μπαρακλή, Αλεξάνδρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Τα υπολογιστικά συστήματα και οι τηλεπικοινωνίες έχουν διεισδύσει σχεδόν σε κάθε διαδικασία της ζωής μας: εργασία, εκπαίδευση, δημόσιο τομέα, διασκέδαση. Ο χώρος της υγείας, που είναι τόσο ευαίσθητος και σημαντικός, παράγει ...
  • Βασιλείου, Αμαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Η κλιματική αλλαγή είναι ένα φαινόμενο που αφορά και επηρεάζει όλο τον πλανήτη. Οι τράπεζες ως ενεργό μέλος της οικονομίας δεν μένουν αμέτοχες στην αντιμετώπιση του φαινομένου. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση του όρου ...
  • Νομικός, Ιωάννης- Ευστάθιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και κατανόηση των προτύπων και προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Καθώς επίσης και η μελέτη των προτύπων και προγραμμάτων ΕΚΕ που χρησιμοποιεί το Μετοχικό ...
  • Μοσχογιάννης, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η παρουσίαση και ανάλυση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου WordPress και η υλοποίηση ενός ιστοχώρου με χρήση του συστήματος που προαναφέραμε. Το θεωρητικό μέρος βασίστηκε στα οφέλη ...
  • Ασλανίδου, Μελίνα; Σανοζίδου, Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Στον τομέα των επιχειρήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...
  • Ραπτόπουλος, Χριστόδουλος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Το μεταδιδόμενο ή αλλιώς ιογενές μάρκετινγκ, παρόλο που είναι απλό στην ιδέα κατά την εφαρμογή του είναι αρκετά πολύπλοκο. Η βάση του προέρχεται από την παλαιότερη μέθοδο διάδοσης πληροφοριών από ...
  • Καρακασίδης, Ανέστης; Νικολαϊδου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-11)
    Η προστασία του περιβάλλοντος είναι πλέον ένα από τα ποιο σημαντικά θέματα που απασχολούν τα άτομα και τις οργανωμένες κοινωνίες. Καθώς γίνονται γνωστές οι περιβαλλοντικές επιδράσεις διαφόρων προϊόντων και υπηρεσιών ευρείας ...
  • Αναστασίου, Θεόδωρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η εργασία έχει ως σκοπό να δει και να αναλύσει το ψηφιακό νόμισμα Bitcoin ως ένα νέο μέσο συναλλαγών, επενδύσεων αλλά και ως ένα νέο μέσο για την πραγματοποίηση του εμπορίου. Επίσης γίνεται αναφορά και στην ιστορία του ...
  • Ιμβριώτης, Μόδεστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Το μάρκετινγκ είναι σημαντικό για την προώθηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της φήμης και πελατείας των επιχειρήσεων. Η ευρεία ανάπτυξη της τεχνολογίας οδήγησε σταδιακά στην ανάπτυξη ενός νέου τομέα του μάρκετινγκ, που ...