Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Τσουρέλα, Μαρία"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Τσουρέλα, Μαρία"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Παπαδοπούλου, Μαρία; Τζαβάρα, Έλσα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-10)
    Η ακόλουθη πτυχιακή εργασία με θέμα τις στρατηγικές του μάρκετινγκ μέσω του ίντερνετ έχει ως σκοπό την διερεύνηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των διαφόρων στρατηγικών που μπορούν να ακολουθηθούν σε αυτό για την επίτευξη ...
  • Κώτογλου, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Μαράνογλου, Ευαγγελία; Οντρουσέκ, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί τη κορύφωση των σπουδών μας στο Τ.Ε.Ι. Σερρών, τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και αποτελεί εργασία έρευνας και καταγραφής πάνω στην Τηλεϊατρική και τις εφαρμογές της. Συντάχθηκε μία εργασία ...
  • Τσιρίκα, Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
  • Μαργαρίτη, Αννίκα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ...
  • Ιορδανίδου, Νίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-03)
    Με την εργασία αυτή επιχειρείται μία προσέγγιση του νευρομάρκετινγκ. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει ένα τμήμα του μάρκετινγκ, το νευρομάρκετινγκ και να βρει την σχέση με την επιστήμη του μάρκετινγκ και ...
  • Ζότος, Αναστάσης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-11)
    Η εργασία διαπραγματεύεται όσα ισχύουν για το «εμπορικό σήμα» (brand) και την επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά παραθέτοντας και διερευνώντας, όσον είναι δυνατόν στα πλαίσιά της, τα βασικότερα θέματα που αφορούν ...
  • Βουργάνα, Ελπίδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing το St. Nicholas Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του ...
  • Πιντίλα, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η Ηλεκτρονική Τραπεζική (e-banking) έχει προσελκύσει τα τελευταία χρόνια την μεγάλη προσοχή τραπεζιτών, άλλων οικονομικών παραγόντων, επιχειρηματιών, αναλυτών, αλλά και τύπου σε όλον τον κόσµο. Κατά ένα µέρος αυτό οφείλεται ...