Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Σιδηρόπουλος, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Μέσα από την εργασία αυτή θα μελετήσουμε το marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις .Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε τι είναι marketing καθώς και το τι είναι έρευνα αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνουμε τον ορισμό των ...
  • Τριποδιανάκης, Λεωνίδας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-10)
    Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων είναι αναγκαίο στη σύγχρονη ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα. Καμία επιχείρηση χωρίς να χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ δε μπορεί να γνωρίσει την επιτυχία και να διατηρηθεί ...
  • Λένη, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Αντικείμενο ανάπτυξης στην παρούσα εργασία, αποτέλεσαν οι Δημόσιες Σχέσεις και η εφαρμογή τους στον τομέα του Πολιτισμού. Προσεγγίζει θεωρητικά την έννοια και την αναγκαιότητα των Δημοσίων Σχέσεων στο Φεστιβάλ Φωτομετρία. Οι ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Τζαμπάζη, Χρυσούλα; Κατσούλη, Μαρία-Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από ...
  • Μαντζιρτζή, Έλενα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Είναι γεγονός πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια ολοένα και μας κατακλύζουν περισσότερο στη καθημερινότητά μας. Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παραθέσει και να αναλύσει τον τρόπο χρήσης ...
  • Σταύρου, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-01)
    Πολλές τράπεζες έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στο Διαδίκτυο και πολλές άλλες προχωρούν στη σχετική διαδικασία. Με τη χρήση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων, μια τράπεζα μπορεί να προσεγγίσει πελάτες και να ...
  • Πακτίτη, Λουΐζα-Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας για την λήψη του πτυχίου μου και πραγματεύεται το Viral Marketing αναφορικά με τις ...
  • Λιούπας, Ευθύμης; Βιλλιώτης, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-09)
    Η ελεγκτική επιστήμη κεντρίζει το ερευνητικό ενδιαφέρον λόγω της σπουδαιότητάς της στην οικονομική των επιχειρήσεων. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αποτύπωση της αλληλεξάρτησης μεταξύ του εσωτερικού και ...
  • Μαυρίδου, Αγλαΐα; Σταματιάδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες ...
  • Βουρβούλιας, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-04)
    Η δημιουργία της επιχειρηματικής ιδέας είναι ένα πολύ σημαντικό πρώτο βήμα στη δημιουργία μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Δεν παύει όμως να είναι μόνο το πρώτο βήμα. Η επιχειρηματική ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί μόνο αν ...
  • Διακάτος-Σαούλας, Ευάγγελος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-02)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τα κλασσικά κοστολογικά συστήματα και το σύστημα κοστολόγησης με βάση τις δραστηριότητες ( ABC ) και να τα συγκρίνει. Αρχικά, παρουσιάζονται βασικές έννοιες όπως το κόστος ...
  • Βιραμπιάν, Άσια-Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξαγωγή αποτελεσμάτων βάσει χρηματοοικονομικών δεικτών, ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Στα πλαίσια της έρευνας που ...
  • Τσαμπαλάτη, Θεοδώρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-04)
    Αντικείμενο της εργασίας είναι η ανάλυση και η σύγκριση των λογιστικών καταστάσεων. Η ανάλυση πραγματοποιείται με τη βοήθεια των αριθμοδεικτών, ενώ η σύγκριση γίνεται με βάση τα δυο τελευταία χρόνια της επιχείρησης. ...
  • Αθανασιάδου, Άννα; Κρεμμύδα, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11)
    Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Ο ναυτιλιακός κλάδος υπήρξε ανέκαθεν σημαντικός για την Ελλάδα διότι είναι μία ναυτιλιακή χώρα και η εμπορική της ναυτιλία έχει ...
  • Σικαλίδου, Ευθαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με απώτερο σκοπό την προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και όλων των θεματικών πεδίων που περικλείει ή σχετίζεται. Αρχικά, η προσπάθεια αυτή ξεκινά με την ιστορική αναδρομή ...
  • Ιωάννου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση της λειτουργίας του τμήματος πωλήσεων γενικά και ειδικά της εταιρίας ΠΑΣΣΙΑΣ. Παράλληλα γίνεται αναφορά στις ενέργειες των ατόμων μέσα στο περιβάλλον της εταιρείας ...
  • Τσέτσι, Αλμπίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την περιγραφή της λειτουργίας των Φωτοβολταϊκών συστημάτων, χωρίς να υπεισέρχονται πολλές τεχνικές λεπτομέρειες οι οποίες δεν αποτελούν αντικείμενο αναφοράς της παρούσας εργασίας. ...
  • Παππά, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Ο Τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδος. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία και λόγω πολλών ευνοϊκών συγκυριών, ο τουρισμός παρουσιάζει μια όλο και αυξανόμενη τάση αποτελώντας το 20% του ΑΕΠ της χώρας. Στόχος της ...
  • Χαραλαμπίδης, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται στοιχεία των εταιρειών <<ΗΠΕΙΡΟΣ Α.Ε.Β.Ε>> ΚΑΙ <<ΟΛΥΜΠΟΣ Α.Ε>> με σκοπό την ανάλυση των χρηματοοικονομικών τους καταστάσεων μέσω της μεθόδου των αριθμοδεικτών και συγκρίνοντας ...