This project deals with the attitude of the teachers working in primary schools in the
region of Serres towards evaluation in schools. The first part discusses theoretical issues concerning the contemporary conceptions of school evaluation nowadays. The second part displays the result of the research with the use of a questionnaire and is discussed thoroughly.
The results indicate a strong positive attitude of the teachers towards evaluation. They also indicate that these teachers would like to participate in a discussion aiming at the development of the main principles and practices of an evaluation system in Greek schools.
Η εργασία αυτή έχει σκοπό της τη διερεύνηση των στάσεων που εμφανίζουν οι
εκπαιδευτικοί σχετικά με το θέμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, εξετάζοντας τις απόψεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης Σερρών. Αρχικά, αναπτύσσονται θεωρητικά τα ζητήματα που αφορούν στην
εκπαιδευτική αξιολόγηση σήμερα. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα πορίσματα της εμπειρικής
έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου και συζητούνται τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν. Μέσα από τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών διαφαίνεται μια θετική στάση απέναντι στο ζήτημα της αξιολόγησης καθώς και η πρόθεση για διάλογο πάνω στο θέμα, ώστε να υπάρξει η συμβολή τους στη διαμόρφωση των βασικών κατευθύνσεων ενός όσο το δυνατόν καλύτερου συστήματος αξιολόγησης στην εκπαίδευση.