Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου – Στάσεις και επόψεις των εκπαιδευτικών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μουζά-Λαζαρίδη, Άννα-Μαρία
dc.contributor.author Χουλιούμη, Μαρία-Κλειώ
dc.date.accessioned 2015-03-23T15:32:05Z
dc.date.available 2015-03-23T15:32:05Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/517
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract This project deals with the attitude of the teachers working in primary schools in the region of Serres towards evaluation in schools. The first part discusses theoretical issues concerning the contemporary conceptions of school evaluation nowadays. The second part displays the result of the research with the use of a questionnaire and is discussed thoroughly. The results indicate a strong positive attitude of the teachers towards evaluation. They also indicate that these teachers would like to participate in a discussion aiming at the development of the main principles and practices of an evaluation system in Greek schools. en
dc.description.abstract Η εργασία αυτή έχει σκοπό της τη διερεύνηση των στάσεων που εμφανίζουν οι εκπαιδευτικοί σχετικά με το θέμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, εξετάζοντας τις απόψεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών. Αρχικά, αναπτύσσονται θεωρητικά τα ζητήματα που αφορούν στην εκπαιδευτική αξιολόγηση σήμερα. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται τα πορίσματα της εμπειρικής έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου και συζητούνται τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν. Μέσα από τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών διαφαίνεται μια θετική στάση απέναντι στο ζήτημα της αξιολόγησης καθώς και η πρόθεση για διάλογο πάνω στο θέμα, ώστε να υπάρξει η συμβολή τους στη διαμόρφωση των βασικών κατευθύνσεων ενός όσο το δυνατόν καλύτερου συστήματος αξιολόγησης στην εκπαίδευση. el
dc.format.extent 97 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ el
dc.subject ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ el
dc.subject.ddc 371.27 el
dc.title Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου – Στάσεις και επόψεις των εκπαιδευτικών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Αξιολόγηση el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτικό έργο el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτικοί el
dc.subject.keyword Εκπαίδευση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές