Καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ενσωματώνουν τη διαδικτυακή διαφήμιση στο μίγμα προώθησης, που χρησιμοποιούν, η διερεύνηση της επίδρασης, που έχει στην συμπεριφορά του καταναλωτή, γίνεται κρίσιμη. Σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση του τρόπου, με τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση επηρεάζει τον καταναλωτή, ο εντοπισμός του τρόπου, με τον οποίο τον ωθεί σε μια συγκεκριμένη αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και τελικά, ο καθορισμός του τρόπου πραγματοποίησης της αγοράς από τον καταναλωτή. Για τις ανάγκες της έρευνας, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με 20 άτομα. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι οι περισσότεροι διαδικτυακοί χρήστες επηρεάζονται, είτε συνειδητά, είτε ασυνείδητα, από τις διαδικτυακές διαφημίσεις, οι οποίες καθορίζουν, σε σημαντικό βαθμό, την αγοραστική συμπεριφορά τους.
As more and more enterprises incorporate the online advertisement in the mix of promotion, that use, the investigation of effect that it has in the behavior of consumer, becomes critical. Aim of this study is the comprehension of way, with which the online advertisement affects the consumer, the identification of way, with which this advertisement prompts him in a particular purchase of a product or a service and finally, the determination of realization’s way of this purchase from the consumer. For the needs of research, were realised interviews with 20 individuals. From the findings of research, it results that the most internet users are influenced, consciously or unconsciously, from the online advertisements, which determine, in a very important degree, their buying behavior.