Η διαδικτυακή διαφήμιση και η επίδρασή της στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Χατζηπαυλίδου, Ελένη
dc.date.accessioned 2015-03-23T15:22:47Z
dc.date.available 2015-03-23T15:22:47Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/516
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ενσωματώνουν τη διαδικτυακή διαφήμιση στο μίγμα προώθησης, που χρησιμοποιούν, η διερεύνηση της επίδρασης, που έχει στην συμπεριφορά του καταναλωτή, γίνεται κρίσιμη. Σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση του τρόπου, με τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση επηρεάζει τον καταναλωτή, ο εντοπισμός του τρόπου, με τον οποίο τον ωθεί σε μια συγκεκριμένη αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και τελικά, ο καθορισμός του τρόπου πραγματοποίησης της αγοράς από τον καταναλωτή. Για τις ανάγκες της έρευνας, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με 20 άτομα. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι οι περισσότεροι διαδικτυακοί χρήστες επηρεάζονται, είτε συνειδητά, είτε ασυνείδητα, από τις διαδικτυακές διαφημίσεις, οι οποίες καθορίζουν, σε σημαντικό βαθμό, την αγοραστική συμπεριφορά τους. el
dc.description.abstract As more and more enterprises incorporate the online advertisement in the mix of promotion, that use, the investigation of effect that it has in the behavior of consumer, becomes critical. Aim of this study is the comprehension of way, with which the online advertisement affects the consumer, the identification of way, with which this advertisement prompts him in a particular purchase of a product or a service and finally, the determination of realization’s way of this purchase from the consumer. For the needs of research, were realised interviews with 20 individuals. From the findings of research, it results that the most internet users are influenced, consciously or unconsciously, from the online advertisements, which determine, in a very important degree, their buying behavior. en
dc.format.extent 98 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ el
dc.subject.ddc 659.144 el
dc.title Η διαδικτυακή διαφήμιση και η επίδρασή της στη συμπεριφορά του καταναλωτή el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαδικτυακή διαφήμιση el
dc.subject.keyword Συμπεριφορά καταναλωτή el
dc.subject.keyword Αγορά el
dc.subject.keyword Διαδικτυακός καταναλωτής el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές