Η εργασία διερευνά τους όρους χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στη
βιομηχανία του τουρισμού. Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τους
όρους χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στον τουρισμό, από τις
επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες έχουν
επιδράσει καταλυτικά το τελευταίο χρονικό διάστημα στην παραγωγή και στην
κατανάλωση των τουριστικών υπηρεσιών. Η εργασία χρησιμοποιεί την
πρωτογενή έρευνα, με τη χρήση ενός κλειστού δομημένου ερωτηματολογίου.
Η έρευνα έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2012, σε
συνολικό δείγμα 120 ατόμων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι
ηλεκτρονικές υπηρεσίες στον τουρισμό, βελτιώνουν τόσο τη θέση των
καταναλωτών όσο και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Ωστόσο
μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα που αφορούν κυρίως, την απώλεια
προσωπικών δεδομένων και χρημάτων. Τέλος δεν παρουσιάστηκαν
σημαντικά ευρήματα, με εξαίρεση το φύλο, στη σχέση ανάμεσα στα
δημογραφικά χαρακτηριστικά και στις απαντήσεις που δόθηκαν.
This assignment studies the process of electronic services in tourism industry.
The aim of the assignment is to explore the terms of use of electronic services
from firms and consumers. Electronic services influence significantly the
production and the consumption of tourism services. The assignment employs
primary research throughout the usage of a structure closed questionnaire.
Research took place during the summer of 2012, in a total sample of 120
people. According to the results, electronic tourism services improve the
purchasing standards of consumers and the competitiveness levels of firms
as well. In contrast electronic tourism services generate problems that
concern the loss of personal data and money of web users. Last but not least
no significant results were accrued- excluding gender- in the correlation
among demographic characteristics and the responds to the questionnaire.