Ηλεκτρονικές υπηρεσίες στη βιομηχανία του τουρισμού

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πασχαλούδης, Δημήτριος
dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Κυρανούδης, Νικόλαος
dc.date.accessioned 2015-03-20T10:27:49Z
dc.date.available 2015-03-20T10:27:49Z
dc.date.issued 2013-01
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/490
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η εργασία διερευνά τους όρους χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στη βιομηχανία του τουρισμού. Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τους όρους χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στον τουρισμό, από τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες έχουν επιδράσει καταλυτικά το τελευταίο χρονικό διάστημα στην παραγωγή και στην κατανάλωση των τουριστικών υπηρεσιών. Η εργασία χρησιμοποιεί την πρωτογενή έρευνα, με τη χρήση ενός κλειστού δομημένου ερωτηματολογίου. Η έρευνα έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2012, σε συνολικό δείγμα 120 ατόμων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες στον τουρισμό, βελτιώνουν τόσο τη θέση των καταναλωτών όσο και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Ωστόσο μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα που αφορούν κυρίως, την απώλεια προσωπικών δεδομένων και χρημάτων. Τέλος δεν παρουσιάστηκαν σημαντικά ευρήματα, με εξαίρεση το φύλο, στη σχέση ανάμεσα στα δημογραφικά χαρακτηριστικά και στις απαντήσεις που δόθηκαν. el
dc.description.abstract This assignment studies the process of electronic services in tourism industry. The aim of the assignment is to explore the terms of use of electronic services from firms and consumers. Electronic services influence significantly the production and the consumption of tourism services. The assignment employs primary research throughout the usage of a structure closed questionnaire. Research took place during the summer of 2012, in a total sample of 120 people. According to the results, electronic tourism services improve the purchasing standards of consumers and the competitiveness levels of firms as well. In contrast electronic tourism services generate problems that concern the loss of personal data and money of web users. Last but not least no significant results were accrued- excluding gender- in the correlation among demographic characteristics and the responds to the questionnaire. en
dc.format.extent 98 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject.ddc 338.4791 el
dc.title Ηλεκτρονικές υπηρεσίες στη βιομηχανία του τουρισμού el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές υπηρεσίες el
dc.subject.keyword Βιομηχανία τουρισμού el
dc.subject.keyword Ανταγωνιστικότητα τουριστικών επιχειρήσεων el
dc.subject.keyword Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές