Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες παρατηρούνται σε σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού επιδρώντας στην ακαδημαϊκή πρόοδο αλλά και στην κοινωνική ανάπτυξη, για τη βελτίωση των οποίων τελευταία προτείνεται όλο και πιο συχνά η χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνίας) στη σχολική τάξη. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγραφούν οι γενικές στάσεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο Γενικό Δημοτικό Σχολείο τόσο προς την κατεύθυνση υποστήριξης των μαθητών που παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όσο και γενικότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η έρευνα διεξήχθη σε 108 εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή των Σερρών με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκάλυψαν ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί εμφανίζουν θετική στάση απέναντι στις ΤΠΕ και επιδιώκουν να αποκτήσουν σχετικές δεξιότητες πάνω στις ΤΠΕ που σχετίζονται με μαθησιακές δυσκολίες . Από την άλλη είναι λιγότερο θετικοί στην εκτεταμένη χρήση τους στην τάξη και ακόμη λιγότερο πεπεισμένοι για τις δυνατότητές τους να βελτιώσουν τη διδασκαλία. Έτσι χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ ως συμπλήρωμα της παραδοσιακής διδασκαλίας, με τη χρήση κειμενογράφου, παρουσιάσεων και αναζήτηση στο διαδίκτυο και όχι ως καινοτόμα εργαλεία που συμβάλλουν στην οικοδόμηση της γνώσης
The main objective of this scientific investigation is to explore the views of teachers, who play a key role in the educational system and also to present an overview of the introduction of new technologies in the field i referred. Initially, it refers to learning disabilities, contribution of computers on learning disabilities, appropriate educational software for L.D which are being used by greek educational system, as well as the training of teachers in ICTs. The author made use of the descriptive‐survey method of research and the questionnaire was the main tool used to gather data in order to identify the attitudes of primary school teachers and the use of Information and Communication Technologies (ICT) in supporting students with L.D. in general classes