Στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στη χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: το παράδειγμα των εκπαιδευτικών των Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Γκάκου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned 2015-03-18T10:00:34Z
dc.date.available 2015-03-18T10:00:34Z
dc.date.issued 2014-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/480
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες παρατηρούνται σε σημαντικό ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού επιδρώντας στην ακαδημαϊκή πρόοδο αλλά και στην κοινωνική ανάπτυξη, για τη βελτίωση των οποίων τελευταία προτείνεται όλο και πιο συχνά η χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνίας) στη σχολική τάξη. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγραφούν οι γενικές στάσεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο Γενικό Δημοτικό Σχολείο τόσο προς την κατεύθυνση υποστήριξης των μαθητών που παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όσο και γενικότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η έρευνα διεξήχθη σε 108 εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή των Σερρών με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκάλυψαν ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί εμφανίζουν θετική στάση απέναντι στις ΤΠΕ και επιδιώκουν να αποκτήσουν σχετικές δεξιότητες πάνω στις ΤΠΕ που σχετίζονται με μαθησιακές δυσκολίες . Από την άλλη είναι λιγότερο θετικοί στην εκτεταμένη χρήση τους στην τάξη και ακόμη λιγότερο πεπεισμένοι για τις δυνατότητές τους να βελτιώσουν τη διδασκαλία. Έτσι χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ ως συμπλήρωμα της παραδοσιακής διδασκαλίας, με τη χρήση κειμενογράφου, παρουσιάσεων και αναζήτηση στο διαδίκτυο και όχι ως καινοτόμα εργαλεία που συμβάλλουν στην οικοδόμηση της γνώσης el
dc.description.abstract The main objective of this scientific investigation is to explore the views of teachers, who play a key role in the educational system and also to present an overview of the introduction of new technologies in the field i referred. Initially, it refers to learning disabilities, contribution of computers on learning disabilities, appropriate educational software for L.D which are being used by greek educational system, as well as the training of teachers in ICTs. The author made use of the descriptive‐survey method of research and the questionnaire was the main tool used to gather data in order to identify the attitudes of primary school teachers and the use of Information and Communication Technologies (ICT) in supporting students with L.D. in general classes en
dc.format.extent 103 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ el
dc.subject.ddc 371.9 el
dc.title Στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στη χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: το παράδειγμα των εκπαιδευτικών των Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μαθησιακές δυσκολίες el
dc.subject.keyword ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνίας) el
dc.subject.keyword Πρωτοβάθμια εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Γενικό σχολείο el
dc.subject.keyword Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ el
dc.subject.keyword Learning disabilities el
dc.subject.keyword ICT (Information and Communication Technologies) el
dc.subject.keyword Primary education el
dc.subject.keyword General school el
dc.subject.keyword Training of teachers in IC el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές