Στη παρούσα έρευνα γίνεται μία ιστορική αναδρομή του όρους της εργασιακής ικανοποίησης, μέσα από την μελέτη των αντίστοιχων θεωριών. Έπειτα αναλύονται οι παράγοντες που διαμορφώνουν την εργασιακή ικανοποίηση, καθώς αυτή αυξάνει την παραγωγικότητα, και συνδέεται με την συναισθηματική κατάσταση του εργαζομένου. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της εργασιακής ικανοποίησης, στον χώρο των Ελληνικών ταχυδρομείων. Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ανήλθε σε εκατόν δώδεκα, ενώ για τη συλλογή και καταγραφή των απόψεων, δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε εργαζομένους των ΕΛΤΑ. Φαίνεται ότι οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι συχνά ασχολούνται με στόχους παράδοσης και απαιτητικά χρονοδιαγράμματα, τα οποία συμβάλουν στο άγχος και την εξουθένωση, επηρεάζοντας αρνητικά την συνολική εργασιακή τους ικανοποίηση. Η εργασιακή ικανοποίηση που λαμβάνουν από το μισθό, την προαγωγή και τις έκτακτες ανταμοιβές βρίσκονται κάτω του μετρίου.
In this research, a historical review of the term job satisfaction is made through the study of the corresponding theories. Then, the factors that shape job satisfaction, as it increases productivity, and is related to the emotional state of the employee are analyzed. The purpose of this study is to investigate job satisfaction, in the field of Greek postal services. The total number of participants was one hundred and twelve, and in order to collect and record the opinions, a digital questionnaire was created and distributed electronically to employees of ELTA. It appears that postal employees are often dealing with delivery targets and demanding schedules, which contribute to stress and burnout, negatively affecting their overall job satisfaction. The job satisfaction they receive from salary, promotion and extraordinary rewards are below average.