Εργασιακή Ικανοποίηση στα ΕΛ.ΤΑ.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φωλίνας, Δημήτριος
dc.contributor.author Γιαμαλή, Μαρία
dc.date.accessioned 2024-05-21T08:42:15Z
dc.date.available 2024-05-21T08:42:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4591
dc.description.abstract Στη παρούσα έρευνα γίνεται μία ιστορική αναδρομή του όρους της εργασιακής ικανοποίησης, μέσα από την μελέτη των αντίστοιχων θεωριών. Έπειτα αναλύονται οι παράγοντες που διαμορφώνουν την εργασιακή ικανοποίηση, καθώς αυτή αυξάνει την παραγωγικότητα, και συνδέεται με την συναισθηματική κατάσταση του εργαζομένου. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της εργασιακής ικανοποίησης, στον χώρο των Ελληνικών ταχυδρομείων. Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ανήλθε σε εκατόν δώδεκα, ενώ για τη συλλογή και καταγραφή των απόψεων, δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε εργαζομένους των ΕΛΤΑ. Φαίνεται ότι οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι συχνά ασχολούνται με στόχους παράδοσης και απαιτητικά χρονοδιαγράμματα, τα οποία συμβάλουν στο άγχος και την εξουθένωση, επηρεάζοντας αρνητικά την συνολική εργασιακή τους ικανοποίηση. Η εργασιακή ικανοποίηση που λαμβάνουν από το μισθό, την προαγωγή και τις έκτακτες ανταμοιβές βρίσκονται κάτω του μετρίου. el
dc.description.abstract In this research, a historical review of the term job satisfaction is made through the study of the corresponding theories. Then, the factors that shape job satisfaction, as it increases productivity, and is related to the emotional state of the employee are analyzed. The purpose of this study is to investigate job satisfaction, in the field of Greek postal services. The total number of participants was one hundred and twelve, and in order to collect and record the opinions, a digital questionnaire was created and distributed electronically to employees of ELTA. It appears that postal employees are often dealing with delivery targets and demanding schedules, which contribute to stress and burnout, negatively affecting their overall job satisfaction. The job satisfaction they receive from salary, promotion and extraordinary rewards are below average. en
dc.format.extent 85 el
dc.language.iso el el
dc.publisher ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ::ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ::ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ el
dc.subject.ddc 658.314 el
dc.title Εργασιακή Ικανοποίηση στα ΕΛ.ΤΑ. el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Εργασιακή ικανοποίηση el
dc.subject.keyword Ταχυδρομεία el
dc.subject.keyword Απολαβές el
dc.subject.keyword Άγχος el
dc.subject.keyword Υπάλληλοι ΕΛΤΑ el
dc.subject.keyword Job satisfaction el
dc.subject.keyword Postal services el
dc.subject.keyword Remuneration el
dc.subject.keyword Stress el
dc.subject.keyword Postal workers el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές