Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της σημασίας του ψηφιακού μετασχηματισμού με άξονα τον τραπεζικό κλάδο καθώς και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται από αυτόν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα πλαίσια της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας όλων των επιχειρήσεων. Η εργασία χρησιμοποιεί την Τράπεζα Πειραιώς ως περίπτωση μελέτης και ειδικότερα εξετάζει τις απόψεις των τραπεζικών υπαλλήλων της συγκεκριμένης τράπεζας για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται. Η εργασία χρησιμοποιεί δομημένα ερωτηματολόγια σε δείγμα 122 εργαζομένων και αναλύει τα δεδομένα με το στατιστικό μοντέλο Jasp. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν την σημαντικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της τράπεζας αναφορικά με την εξοικονόμηση χρόνου και οικονομίας για την λειτουργία της τράπεζας όπως επίσης επιβεβαιώνουν και την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό του συγκεκριμένου κλάδου. Επίσης, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας η μόνη αμφισημία που υπάρχει είναι γύρω από την ασφάλεια των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
The aim of the particular dissertation is to examine the importance of digital transformation in the bank system as well as the importance of electronic services which are used as a competing advancement in the context of the universal competition of all businesses. The paper uses the Bank of Piraeus as a case study and specifically examines the opinions of bank clerks of the particular bank about the electronic services which are used. The paper uses structured questionnaire in a sample of 122 clerks and analyses the data with the statistical model Jasp. The results of the research indicate the significance of bank electronic services in relation to time and economy for the function of the bank as well as reassure the need for digital transformation of the particular area. Also, according to the findings of the research the only ambiguity which appears is the safety of electronic services.