Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ως εργαλείο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην Τράπεζα Πειραιώς

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κωνσταντινίδης, Χρήστος
dc.contributor.author Αντωνιάδου, Ιωάννα
dc.date.accessioned 2023-10-04T08:22:35Z
dc.date.available 2023-10-04T08:22:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4341
dc.description.abstract Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της σημασίας του ψηφιακού μετασχηματισμού με άξονα τον τραπεζικό κλάδο καθώς και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται από αυτόν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα πλαίσια της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας όλων των επιχειρήσεων. Η εργασία χρησιμοποιεί την Τράπεζα Πειραιώς ως περίπτωση μελέτης και ειδικότερα εξετάζει τις απόψεις των τραπεζικών υπαλλήλων της συγκεκριμένης τράπεζας για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται. Η εργασία χρησιμοποιεί δομημένα ερωτηματολόγια σε δείγμα 122 εργαζομένων και αναλύει τα δεδομένα με το στατιστικό μοντέλο Jasp. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν την σημαντικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της τράπεζας αναφορικά με την εξοικονόμηση χρόνου και οικονομίας για την λειτουργία της τράπεζας όπως επίσης επιβεβαιώνουν και την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό του συγκεκριμένου κλάδου. Επίσης, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας η μόνη αμφισημία που υπάρχει είναι γύρω από την ασφάλεια των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. el
dc.description.abstract The aim of the particular dissertation is to examine the importance of digital transformation in the bank system as well as the importance of electronic services which are used as a competing advancement in the context of the universal competition of all businesses. The paper uses the Bank of Piraeus as a case study and specifically examines the opinions of bank clerks of the particular bank about the electronic services which are used. The paper uses structured questionnaire in a sample of 122 clerks and analyses the data with the statistical model Jasp. The results of the research indicate the significance of bank electronic services in relation to time and economy for the function of the bank as well as reassure the need for digital transformation of the particular area. Also, according to the findings of the research the only ambiguity which appears is the safety of electronic services. en
dc.format.extent 79 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ -- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ el
dc.subject.ddc 332.1 el
dc.title Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ως εργαλείο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην Τράπεζα Πειραιώς el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ψηφιακός μετασχηματισμός el
dc.subject.keyword Τραπεζικός κλάδος el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές υπηρεσίες el
dc.subject.keyword Τράπεζα Πειραιώς el
dc.subject.keyword Digital transformation el
dc.subject.keyword Banking industry el
dc.subject.keyword Electronic services el
dc.subject.keyword Piraeus Bank el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές