Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος. Αρχικά μελετώνται οι θεμελιώδεις αρχές της δημόσιας διοίκησης, η λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης στην εκπαίδευση, η επίδραση της τεχνολογίας στην διοίκηση και διερευνώνται οι απόψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για την επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο). Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα με δείγμα 126 εκπαιδευτικούς από τονν τομέα της Πληροφορικής από όλη την Ελλάδα. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανέδειξε την ουσιαστική επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο). Για το σκοπό αυτό κρίνεται αναγκαία η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων στα σχολεία και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να αξιοποιηθούν πλήρως τα οφέλη των ΤΠΕ για τους μαθητές αλλά και για τους εκπαιδευτικούς.
This thesis is prepared within the framework of the postgraduate study program of Business Administration of the Department of Organization and Business Administration of the International University of Greece. Initially, the fundamental principles of public administration have been demonstrated as well as the functionality of public administration in the school environment. Furthermore, the impact of Information and Communication Technologies on Secondary Education, alongside with the opinions of Greek teachers are presented. For this purpose, a survey was carried out with a sample of 126 ICT teachers from all over the country. The analysis of the results highlighted the importance and the effectiveness of Information and Communication Technologies in Secondary Education (High School). Therefore, it is deemed necessary to ensure the essential resources in schools and the training of teachers, so that the use of ICT serves educational purposes effectively.