Η επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): απόψεις εκπαιδευτικών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Ιωάννης
dc.contributor.author Μπακάλη, Αθανασία
dc.date.accessioned 2023-05-25T07:15:57Z
dc.date.available 2023-05-25T07:15:57Z
dc.date.issued 2022-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4222
dc.description Κατατέθηκε τον Μάρτιο του 2023 el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος. Αρχικά μελετώνται οι θεμελιώδεις αρχές της δημόσιας διοίκησης, η λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης στην εκπαίδευση, η επίδραση της τεχνολογίας στην διοίκηση και διερευνώνται οι απόψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για την επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο). Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα με δείγμα 126 εκπαιδευτικούς από τονν τομέα της Πληροφορικής από όλη την Ελλάδα. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανέδειξε την ουσιαστική επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο). Για το σκοπό αυτό κρίνεται αναγκαία η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων στα σχολεία και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να αξιοποιηθούν πλήρως τα οφέλη των ΤΠΕ για τους μαθητές αλλά και για τους εκπαιδευτικούς. el
dc.description.abstract This thesis is prepared within the framework of the postgraduate study program of Business Administration of the Department of Organization and Business Administration of the International University of Greece. Initially, the fundamental principles of public administration have been demonstrated as well as the functionality of public administration in the school environment. Furthermore, the impact of Information and Communication Technologies on Secondary Education, alongside with the opinions of Greek teachers are presented. For this purpose, a survey was carried out with a sample of 126 ICT teachers from all over the country. The analysis of the results highlighted the importance and the effectiveness of Information and Communication Technologies in Secondary Education (High School). Therefore, it is deemed necessary to ensure the essential resources in schools and the training of teachers, so that the use of ICT serves educational purposes effectively. en
dc.format.extent 117 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ el
dc.subject TEICM::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ::ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ el
dc.subject.ddc 373.19 el
dc.title Η επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): απόψεις εκπαιδευτικών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Δημόσια Διοίκηση el
dc.subject.keyword ΤΠΕ el
dc.subject.keyword Δευτεροβάθμια εκπαίδευση el
dc.subject.keyword Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών el
dc.subject.keyword Public Administration el
dc.subject.keyword ICT el
dc.subject.keyword Secondary education el
dc.subject.keyword Teacher training el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές