Η ικανοποίηση των πολιτών από τις υπηρεσίες τις οποίες παρέχουν οι Δημόσιες Υπηρεσίες αποτελεί υψηλή προτεραιότητα της σύγχρονης Δημόσιας Διοίκησης. Στην κατεύθυνση αυτή οι κυβερνήσεις προχώρησαν σε στοχευμένες μεταρρυθμίσεις της Δ.Δ. προς όφελος του πολίτη. Η ίδρυση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών αποτελεί κομβικό σημείο στον τρόπο που το κράτος θέλει να συναλλάσσεται με τους πολίτες, τοποθετώντας τις ανάγκες τους από το περιθώριο της Δημόσιας Διοίκησης στο επίκεντρο.
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών/τριών από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 0341 του Δήμου Σερρών. Για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας επιλέχθηκε η χρήση δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο κατασκευάστηκε με το googleforms και στάλθηκε ηλεκτρονικά στους συμμετέχοντες. Το δείγμα απαρτίζεται από 140 πολίτες άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι εξυπηρετήθηκαν από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 0341.
Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου αναδεικνύουν το γεγονός ότι ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών ανδρών και γυναικών από τις υπηρεσίες του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 0341 είναι υψηλός, ωστόσο από τις απαντήσεις τεκμαίρεται ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Citizens' satisfaction with the services provided by Public Services is a high priority of modern Public Administration. In this direction the governments proceeded with targeted reforms of the PA. for the benefit of the citizen. The establishment of Citizens' Service Centers is a key point in the way the state wants to deal with citizens, putting their needs out of the public administration margin at the center. The purpose of the diploma thesis is to investigate the degree of satisfaction of the citizens from the quality of the services provided by the Citizen Service Center 0341 of the Municipality of Serres. For the purpose of this research, we used the structured questionnaire built with googleforms and sent electronically to the participants. The sample is made up of 140 male and female citizens, who were served by the Citizen Service Center 0341. The results from the analysis of the questionnaire replies highlight the fact that the satisfaction of men and women from the Citizens Service Center 0341 is high, but the answers suggest that there is room for improvement.