Μελέτη βαθμού ικανοποίησης πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) 0341 του Δήμου Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Νούνη, Βασιλική
dc.date.accessioned 2019-04-10T10:42:34Z
dc.date.available 2019-04-10T10:42:34Z
dc.date.issued 2019-03
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3874
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η ικανοποίηση των πολιτών από τις υπηρεσίες τις οποίες παρέχουν οι Δημόσιες Υπηρεσίες αποτελεί υψηλή προτεραιότητα της σύγχρονης Δημόσιας Διοίκησης. Στην κατεύθυνση αυτή οι κυβερνήσεις προχώρησαν σε στοχευμένες μεταρρυθμίσεις της Δ.Δ. προς όφελος του πολίτη. Η ίδρυση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών αποτελεί κομβικό σημείο στον τρόπο που το κράτος θέλει να συναλλάσσεται με τους πολίτες, τοποθετώντας τις ανάγκες τους από το περιθώριο της Δημόσιας Διοίκησης στο επίκεντρο. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών/τριών από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 0341 του Δήμου Σερρών. Για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας επιλέχθηκε η χρήση δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο κατασκευάστηκε με το googleforms και στάλθηκε ηλεκτρονικά στους συμμετέχοντες. Το δείγμα απαρτίζεται από 140 πολίτες άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι εξυπηρετήθηκαν από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 0341. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου αναδεικνύουν το γεγονός ότι ο βαθμός ικανοποίησης των πολιτών ανδρών και γυναικών από τις υπηρεσίες του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 0341 είναι υψηλός, ωστόσο από τις απαντήσεις τεκμαίρεται ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. el
dc.description.abstract Citizens' satisfaction with the services provided by Public Services is a high priority of modern Public Administration. In this direction the governments proceeded with targeted reforms of the PA. for the benefit of the citizen. The establishment of Citizens' Service Centers is a key point in the way the state wants to deal with citizens, putting their needs out of the public administration margin at the center. The purpose of the diploma thesis is to investigate the degree of satisfaction of the citizens from the quality of the services provided by the Citizen Service Center 0341 of the Municipality of Serres. For the purpose of this research, we used the structured questionnaire built with googleforms and sent electronically to the participants. The sample is made up of 140 male and female citizens, who were served by the Citizen Service Center 0341. The results from the analysis of the questionnaire replies highlight the fact that the satisfaction of men and women from the Citizens Service Center 0341 is high, but the answers suggest that there is room for improvement. en
dc.format.extent 104 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ::ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ -- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ el
dc.subject ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ el
dc.subject.ddc 352.380285 el
dc.title Μελέτη βαθμού ικανοποίησης πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) 0341 του Δήμου Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση el
dc.subject.keyword Δημόσιες υπηρεσίες el
dc.subject.keyword ΚΕΠ (Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών) el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση πολιτών el
dc.subject.keyword Βαθμός ικανοποίησης el
dc.subject.keyword Μεταρρύθμιση el
dc.subject.keyword Πολίτες/τριες el
dc.subject.keyword Παρεχόμενες υπηρεσίες el
dc.subject.keyword ΚΕΠ 0341 el
dc.subject.keyword Degree of satisfaction el
dc.subject.keyword Reform el
dc.subject.keyword Citizens el
dc.subject.keyword Services provided el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές