Περίληψη:
Απώτερος στόχος, της διοίκηση των οργανισμών του δημόσιου τομέα, είναι η παροχή αποτελεσματικών και ποιοτικών υπηρεσιών. Η αποτύπωση της γνώμης των πολιτών και η μέτρηση της ικανοποίησης τους από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν αποτελεί ουσιαστικό δείκτη ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας. Η εργασία έχει σκοπό τη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών του Δήμου Νέας Ζίχνης, που συναλλάσσονται με το Τεχνικό Τμήμα και Περιβάλλοντος του Δήμου. Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήθηκε πρότυπο ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε και απαντήθηκε από δείγμα ευχέρειας 400 δημοτών. Οι πολίτες επισκέπτονται τακτικά (μία φορά τον μήνα) την υπηρεσία και δήλωσαν ότι προτιμούν την διαπροσωπική επαφή. Στην πλειοψηφία τους οι δημότες είναι ικανοποιημένοι τόσο από την υπηρεσία όσο και από τους εργαζόμενους. Υπάρχει όμως ανάγκη για βελτίωση στις γενικότερες υποδομές του Δήμου και στις υποδομές για τα άτομα με αναπηρία. Η εργασία αυτή μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για το Δήμο ώστε να λάβει διορθωτικά μέτρα για την καλύτερη επίτευξη των στόχων του.