Το διαδίκτυο και οι υπηρεσίες του ως απότοκος της αλματώδους τεχνολογικής εξέλιξης που συντελείται τα τελευταία χρόνια δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον τραπεζικό κλάδο που παρέχει πλέον την δυνατότητα σε κάθε πελάτη να διεκπεραιώσει ηλεκτρονικά τις τραπεζικές του συναλλαγές μέσω των υπηρεσιών ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών ( e – banking ) που προσφέρουν οι Ελληνικές Τράπεζες, μεταφέροντας έτσι την τράπεζα στην οθόνη του υπολογιστή.
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να προσδιορίσει το επίπεδο ικανοποίησης των τραπεζικών πελατών του Ν. Σερρών σχετικά με τις υπηρεσίες e – banking που προσφέρει ο τραπεζικός κλάδος, μέσα από την οικονομετρική ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την υιοθέτηση και χρήση και κατ επέκταση την ικανοποίηση των χρηστών e – banking. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιείται το στατιστικό πακέτο SPSS και διαθέσιμος χώρος σε web server για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας του ερωτηματολογίου στο Google Forms. Από την πρωτογενή έρευνα, συλλέχτηκαν 131 ερωτηματολόγια. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στις προσφερόμενες υπηρεσίες του νέου αυτού καναλιού διανομής τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, στα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα, καθώς και στις προοπτικές ανάπτυξής του, μέσα από τη συλλογή δεδομένων από βιβλία, διαδικτυακό υλικό και τραπεζικά έντυπα.
The Internet and its services as a result of rapid technological evolution that is taking place in recent years could not leave unaffected and the banking industry that now provides the ability to each client to perform online banking transactions through electronic banking services (e – banking) offered by Banks, transferring the Bank on the computer screen.
This study attempts to determine the level of satisfaction of bank customers of Serres on e – banking services offered by the banking industry, through the econometric analysis of the factors influencing adoption and use, and by extension the e customer satisfaction – banking. For this purpose we use the statistical package SPSS and available space on web server for developing the website questionnaire on Google Forms. From the primary research, 131 questionnaires were collected. Furthermore, we refer on the offered services of this new distribution channel of banking products and services, the pros – cons, as well as the prospects of development, through collecting data from books, Internet material and Bank forms.