Οικονομετρική Ανάλυση των προσδιοριστικών παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών (e-banking) που προσφέρουν οι Ελληνικές Τράπεζες

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βασιλείου, Ευφροσύνη
dc.contributor.author Κοτσαμπάση, Στεργιανή
dc.date.accessioned 2017-01-17T16:56:59Z
dc.date.available 2017-01-17T16:56:59Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2766
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το διαδίκτυο και οι υπηρεσίες του ως απότοκος της αλματώδους τεχνολογικής εξέλιξης που συντελείται τα τελευταία χρόνια δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον τραπεζικό κλάδο που παρέχει πλέον την δυνατότητα σε κάθε πελάτη να διεκπεραιώσει ηλεκτρονικά τις τραπεζικές του συναλλαγές μέσω των υπηρεσιών ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών ( e – banking ) που προσφέρουν οι Ελληνικές Τράπεζες, μεταφέροντας έτσι την τράπεζα στην οθόνη του υπολογιστή. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να προσδιορίσει το επίπεδο ικανοποίησης των τραπεζικών πελατών του Ν. Σερρών σχετικά με τις υπηρεσίες e – banking που προσφέρει ο τραπεζικός κλάδος, μέσα από την οικονομετρική ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την υιοθέτηση και χρήση και κατ επέκταση την ικανοποίηση των χρηστών e – banking. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιείται το στατιστικό πακέτο SPSS και διαθέσιμος χώρος σε web server για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας του ερωτηματολογίου στο Google Forms. Από την πρωτογενή έρευνα, συλλέχτηκαν 131 ερωτηματολόγια. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στις προσφερόμενες υπηρεσίες του νέου αυτού καναλιού διανομής τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, στα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα, καθώς και στις προοπτικές ανάπτυξής του, μέσα από τη συλλογή δεδομένων από βιβλία, διαδικτυακό υλικό και τραπεζικά έντυπα. el
dc.description.abstract The Internet and its services as a result of rapid technological evolution that is taking place in recent years could not leave unaffected and the banking industry that now provides the ability to each client to perform online banking transactions through electronic banking services (e – banking) offered by Banks, transferring the Bank on the computer screen. This study attempts to determine the level of satisfaction of bank customers of Serres on e – banking services offered by the banking industry, through the econometric analysis of the factors influencing adoption and use, and by extension the e customer satisfaction – banking. For this purpose we use the statistical package SPSS and available space on web server for developing the website questionnaire on Google Forms. From the primary research, 131 questionnaires were collected. Furthermore, we refer on the offered services of this new distribution channel of banking products and services, the pros – cons, as well as the prospects of development, through collecting data from books, Internet material and Bank forms. en
dc.format.extent 154 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ el
dc.subject TEICM::ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΑ el
dc.subject.ddc 332.10285 el
dc.title Οικονομετρική Ανάλυση των προσδιοριστικών παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών (e-banking) που προσφέρουν οι Ελληνικές Τράπεζες el
dc.title Econometric Analysis of the determinants that influence consumer satisfaction on services of electronic banking (e-banking) offered by Greek Banks en
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.contributor.master ΠΜΣ "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ" el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση πελατών el
dc.subject.keyword Προσδιοριστικοί παράγοντες el
dc.subject.keyword SPSS el
dc.subject.keyword Online banking el
dc.subject.keyword Customer satisfaction el
dc.subject.keyword Determinants el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές