Η σημερινή εποχή αδιαμφισβήτητα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η εποχή της τεχνολογίας. Η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης ανέτρεψε τα διδακτικά δεδομένα. Η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων χρήζει ιδιαίτερης σημασίας δεδομένου ότι συμβάλει στη διαμόρφωση ενός αποτελεσματικότερου μαθησιακού περιβάλλοντος και συνδράμει θετικά στις επιδόσεις των διδασκόμενων. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να καταγράψει τις στάσεις φοιτητών οικονομικών τμημάτων σχετικά με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι φοιτητές ανταποκρίνονται στη χρήση των εκπαιδευτικών μέσων όπως οι νέες τεχνολογίες. Η ερευνητική τεχνική που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή του γραπτού ανώνυμου ερωτηματολογίου το οποίο διαμοιράστηκε σε ένα δείγμα ευχέρειας (convenience sample) 150 φοιτητών οικονομικών τμημάτων. Τα ευρήματα της έρευνας καταγράφουν τη θετική στάση των φοιτητών ως προς τη συμβολή των νέων τεχνολογιών στην διδασκαλία/εκμάθηση των οικονομικών μαθημάτων. Σύμφωνα με τις αντιλήψεις του μεγαλύτερου μέρους των φοιτητών, οι νέες τεχνολογίες όχι μόνο είναι σημαντικές αλλά η εφαρμογή τους κρίνεται ως απαραίτητη, καθώς συντελεί στην παροχή περισσότερων γνώσεων και στη διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον, η έρευνα παρέχει σημαντικά στοιχεία για μία καλύτερη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για τη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων στον ακαδημαϊκό χώρο παρόλο που τα αποτελέσματα της δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως γενικεύσιμα.
Undeniably, our age is the age of technology. The introduction of new technologies in education has set new standards in teaching. The use of new technologies in teaching economic subjects is important because it contributes to a more effective learning environment and improves students’ achievement. This study attempts to record the attitudes of university students in economic departments towards the use of new technologies in teaching economics subjects aiming to present how students respond to the use of educational means, such as new technologies. The research technique used is the anonymous written questionnaire disseminated to a convenience sample of 150 students in economic university departments. Research findings reveal the students’ positive attitude towards the contribution of new technologies to the teaching and learning economics subjects. According to most of them, not only are new technologies considered important, but also their application is considered necessary as it contributes to the provision of more information and to the development of a collaborative educational process. Additionally, the study has produced key data for a better development of new technologies in teaching economics subjects in academic settings, although the findings cannot be generalised.