Στάσεις φοιτητών Οικονομικών Σχολών στη διδασκαλία/εκμάθηση οικονομικών μαθημάτων με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Συκιώτη, Ελένη
dc.date.accessioned 2016-01-27T10:51:48Z
dc.date.available 2016-01-27T10:51:48Z
dc.date.issued 2015-02
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2318
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η σημερινή εποχή αδιαμφισβήτητα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η εποχή της τεχνολογίας. Η εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης ανέτρεψε τα διδακτικά δεδομένα. Η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων χρήζει ιδιαίτερης σημασίας δεδομένου ότι συμβάλει στη διαμόρφωση ενός αποτελεσματικότερου μαθησιακού περιβάλλοντος και συνδράμει θετικά στις επιδόσεις των διδασκόμενων. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να καταγράψει τις στάσεις φοιτητών οικονομικών τμημάτων σχετικά με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι φοιτητές ανταποκρίνονται στη χρήση των εκπαιδευτικών μέσων όπως οι νέες τεχνολογίες. Η ερευνητική τεχνική που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή του γραπτού ανώνυμου ερωτηματολογίου το οποίο διαμοιράστηκε σε ένα δείγμα ευχέρειας (convenience sample) 150 φοιτητών οικονομικών τμημάτων. Τα ευρήματα της έρευνας καταγράφουν τη θετική στάση των φοιτητών ως προς τη συμβολή των νέων τεχνολογιών στην διδασκαλία/εκμάθηση των οικονομικών μαθημάτων. Σύμφωνα με τις αντιλήψεις του μεγαλύτερου μέρους των φοιτητών, οι νέες τεχνολογίες όχι μόνο είναι σημαντικές αλλά η εφαρμογή τους κρίνεται ως απαραίτητη, καθώς συντελεί στην παροχή περισσότερων γνώσεων και στη διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον, η έρευνα παρέχει σημαντικά στοιχεία για μία καλύτερη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για τη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων στον ακαδημαϊκό χώρο παρόλο που τα αποτελέσματα της δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως γενικεύσιμα. el
dc.description.abstract Undeniably, our age is the age of technology. The introduction of new technologies in education has set new standards in teaching. The use of new technologies in teaching economic subjects is important because it contributes to a more effective learning environment and improves students’ achievement. This study attempts to record the attitudes of university students in economic departments towards the use of new technologies in teaching economics subjects aiming to present how students respond to the use of educational means, such as new technologies. The research technique used is the anonymous written questionnaire disseminated to a convenience sample of 150 students in economic university departments. Research findings reveal the students’ positive attitude towards the contribution of new technologies to the teaching and learning economics subjects. According to most of them, not only are new technologies considered important, but also their application is considered necessary as it contributes to the provision of more information and to the development of a collaborative educational process. Additionally, the study has produced key data for a better development of new technologies in teaching economics subjects in academic settings, although the findings cannot be generalised. en
dc.format.extent 142 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ::ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ el
dc.subject ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ el
dc.subject.ddc 371.3078 el
dc.title Στάσεις φοιτητών Οικονομικών Σχολών στη διδασκαλία/εκμάθηση οικονομικών μαθημάτων με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Νέες τεχνολογίες el
dc.subject.keyword Διδασκαλία οικονομικών μαθημάτων el
dc.subject.keyword Εκπαιδευτική διαδικασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές