Περίληψη:
Με τον όρο ηλεκτρονική διακυβέρνηση εννοούμε τη χρησιμοποίηση της τεχνολογίας στην υποστήριξη των λειτουργιών της δημόσιας διοίκησης. Ένα από τα βασικά εργαλεία της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Σε αυτή τη διπλωματική εργασία εξετάζεται η ικανοποίηση των υπαλλήλων των ΚΕΠ σε σχέση διάφορους παράγοντες, όπως η παροχή τεχνικής υποστήριξης, η παροχή ασφάλεια, η διαθέσιμη υποδομή, η γνώση των κυβερνητικών υπηρεσιών, η ποιότητα των υπηρεσιών, κ.α. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: Το πρώτο μέρος, που αποτελείται από τα τέσσερα πρώτα κεφάλαια, είναι το βιογραφικό μέρος και εξετάζεται η έννοια και οι προϋποθέσεις ύπαρξης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, καθώς επίσης και τα οφέλη που απορρέουν για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους κυβερνητικούς/δημόσιους οργανισμούς από την εφαρμογή της. Το δεύτερο μέρος αναλύονται τα αποτέλεσμα της εμπειρικής έρευνας, που πραγματοποιήθηκε με την συμπλήρωση ερωτηματολογίου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε υπαλλήλους Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών στη Βόρεια Ελλάδα σε αστικές, ημιαστικές και αγροτικές περιοχές. Σκοπός της ήταν να αποτυπώσει την ικανοποίηση των υπαλλήλων των ΚΕΠ.