Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Τουριστικό μάρκετινγκ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Τουριστικό μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Barinov, Evgenios (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    This study describes the subject “The role of tourism marketing and its using in Hotel Industry”. As it is known in the last few years there has been a growing interest in tourism marketing. According to many sources, the ...
  • Βεργοπούλου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατανοητή η έννοια και η επίδραση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο Irene Palace Hotel. Αρχικά παρουσιάζονται αναλυτικά κάποιες έννοιες και χαρακτηριστικά ...
  • Τολούδης, Πασχάλης Ν. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η αναγνώριση και παρουσίαση των τακτικών και ...
  • Τανούρη, Φωτεινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν το μάρκετινγκ τα Λουτρά Πόζαρ, που εδρεύουν στο Ν. Πέλλας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος της ...
  • Πιανταρίδου, Ναταλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ ...
  • Μαμελετζής, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Met Hotel. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. ...
  • Αγραφιώτου, Ερατώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Mandrino", που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Η ...