Περίληψη:
Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Met Hotel. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, πραγματοποιείται μια μελέτη της βιβλιογραφίας του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Στο πρακτικό μέρος, γίνεται παρουσίαση των ευρημάτων της έρευνας η οποία πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της μελέτης περίπτωσης(case study), και βασίστηκε στην συλλογή πληροφοριών και δεδομένων από την συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με την executive assistant του Met Hotel, κυρία Μαρίνα Αργυρού, όπως επίσης και από δευτερογενείς πηγές. Το γενικό συμπέρασμα που προέκυψε, είναι ότι η επιχείρηση Met Hotel, αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει με εξαιρετική επιτυχία την λειτουργία και την φιλοσοφία του μάρκετινγκ, καθώς επιδιώκει και επιτυγχάνει συνεχώς την εξέλιξή της και την ανοδική πορεία της, καθώς επίσης προσαρμόζεται ανελλιπώς και με υποδειγματική συνέπεια στις αλλαγές και στα νέα δεδομένα που επιτάσσει καθημερινώς η τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά.