Πλοήγηση ανά Τίτλο

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Πασχαλούδης, Νικόλαος Α.; Αικατερινίδης, Γεώργιος Ν. , 1936- (Ιστορική και Λαογραφική Εταιρία Σερρών - ΜελενίκουΑθήναι, 2007)
  • Μποϊδίδης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-02)
    Η εντυπωσιακή ανάπτυξη της μικροηλεκτρονικής και των υπολογιστών είχε καθοριστική επίδραση στην ψηφιακή επεξεργασία σημάτων και εικόνων. Οι τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας σημάτων χρησιμοποιούνται σήμερα σε πολλές περιοχές ...
  • Αυδικός, Ευάγγελος Γρ. (Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής & Κοινωνικής Ανάπτυξης Σερρών (ΔΕΠΚΑ)Σέρρες, 1993)
  • Αβακιάν, Μαρία; Κύρος, Σαράντης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η παρούσα εργασία «Τοποθέτηση πράσινων πρακτικών από εταιρίες ειδών διατροφής και τροφίμων» συντάχθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας για το τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού (Logistics) Παράρτημα Κατερίνης του ΤΕΙ ...
  • Τρευλάκης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Στην εργασία αυτή παρέχονται κάποιες γνώσεις σχετικά με τη δομή της Βουλής των Ελλήνων από τη σκοπιά της κοινωνικής ανάλυσης δικτύων. Χρησιμοποιώντας ιστορικά και δημοσίως διαθέσιμα δεδομένα δημιουργήθηκε ένα κοινωνικό ...
  • Καλδάκη, Ευθαλία; Τακίδου, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει την υπάρχουσα τουριστική ανάπτυξη του Νομού Κιλκίς, να δοθούν λύσεις και προτάσεις για τη σωστή αλλά και οργανωμένη συνέχισή της.
  • Πατέλη, Μάρθα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012-06)
  • Λαπαδώνη, Ιωάννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009-10)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της έννοιας του τουρισμού που είναι ένας πολύ διαδεδομένος τρόπος ψυχαγωγίας καθώς επίσης και των διαφόρων μορφών του που χαρακτηρίζονται από την ύπαρξη ειδικού κινήτρου στη ...
  • Βουργάνα, Ελπίδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing το St. Nicholas Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του ...
  • Μαμελετζής, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Met Hotel. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. ...
  • Αγραφιώτου, Ερατώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη του μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Mandrino", που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Η ...
  • Σαμαράς, Ηλίας; Σαπαλίδης, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009-02)
    Στα πλαίσια της εκπόνησης της πτυχιακής εργασίας με θέμα «Τουριστικός Χάρτης της πόλης της Κοζάνης» με τη χρήση GIS δημιουργήθηκε ένας χάρτης οδηγός κατά κύριο λόγο για τουριστική χρήση. Ο τουριστικός χάρτης είναι ...
  • Τσαούσης, Βασίλης Γ.; Αικατερινίδης, Γεώργιος Ν. , 1936- (Ιστορική και Λαογραφική Εταιρία Σερρών - ΜελενίκουΑθήναι, 1998)
  • Κύρογλου, Παναγιώτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009-06)
    Το τραπεζικό σύστημα σήμερα βρίσκεται στον πυρήνα ποικίλων αλλαγών και ραγδαίων εξελίξεων. Η απελευθέρωση των αγορών, η προσφορά πληθώρας προϊόντων και υπηρεσιών, η διευρυμένη χρήση της τεχνολογίας και η παγκοσμιοποίηση ...
  • Παπαναστάση, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την Τραπεζική Χρηματοδότηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, τα κριτήρια με τα οποία κρίνονται πριν πραγματοποιηθεί χρηματοδότηση οι επιχειρήσεις, αλλά και με τις εξασφαλίσεις ...
  • Ταζίρι, Μουζεγιέν; Τσολακίδου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2011)
    Οι έννοιες Μάρκετινγκ και Τραπεζικό Μάρκετινγκ είναι αλληλένδετες μεταξύ τους και επηρεάζουν την καθημερινότητα των ανθρώπων στις διάφορες καταναλωτικές τους συνήθειες. Το Τραπεζικό Μάρκετινγκ είναι η σύγχρονη εξέλιξη και ...
  • Γρεβενίτου, Μαρία; Δημητρίου, Μαγδαληνή; Σωτηρούδη, Βαϊα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
  • Βοσκόπουλος, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Το τραπεζικό σύστημα αποτελεί την καρδιά του χρηματοπιστωτικού συστήματος της χώρας. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις κατάφεραν να εισχωρήσουν δυναμικά και σε σύντομο χρονικό διάστημα στην αγορά, με την βοήθεια βέβαια των ...
  • Ματζιάρη, Δέσποινα; Χήτα, Φωτεινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Ο τραπεζικός δανεισμός αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις κατάφεραν να εισχωρήσουν δυναμικά στην αγορά, με την βοήθεια των δανείων που συνέβαλλαν όχι μόνο ...
  • Γλαβίνας, Απόστολος Αθ. (Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας της Ιστορίας των Σερρών (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.)Σέρρες, 2013)