Περίληψη:
Το τραπεζικό σύστημα σήμερα βρίσκεται στον πυρήνα ποικίλων αλλαγών και ραγδαίων εξελίξεων. Η απελευθέρωση των αγορών, η προσφορά πληθώρας προϊόντων και υπηρεσιών, η διευρυμένη χρήση της τεχνολογίας και η παγκοσμιοποίηση των δραστηριοτήτων αύξησαν τις ανταγωνιστικές πιέσεις και οδήγησαν τις τράπεζες στην υιοθέτηση πρακτικών ποιότητας, στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς και να αυξήσουν τα κέρδη τους. Η ανάγκη για προσέλκυση νέων πελατών και διατήρηση των υπαρχόντων κατέστησε απαραίτητη την εφαρμογή πολιτικών εστίασης στις ανάγκες και στις προσδοκίες τους και την βελτίωση του βαθμού ικανοποίησής τους. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση της τράπεζας και των εργασιών της, καθώς επίσης παρουσιάζοντα τα τραπεζικά προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρει μια τράπεζα. Τέλος παρουσιάζεται η ποιότητα των υπηρεσιών αυτών και τρόποι επίτευξης σωστής ποιότητας.