Πλοήγηση ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Σιδηροπούλου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Το παρόν έγγραφο αναλύει το ρόλο και τη δεοντολογία των φοροτεχνικών στη συλλογή δημόσιων εσόδων από την δραστηριότητα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε) κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, ...
  • Τριανταφυλλίδου, Δήμητρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023)
    Ο εθελοντισμός στηρίζεται στην ανιδιοτελή προσφορά του ανθρώπου που επιθυμεί να συνδράμει σε προσπάθειες, οι οποίες επιδιώκουν να ανακουφίσουν ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας ή ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη, δίχως να ...
  • Kalogiannidou, Christina; Καλογιαννίδου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Spas are traditionally visited to obtain medical benefits and have a long tradition worldwide. Nowadays one of the population's top priorities is living a healthy and better lifestyle and thus spas have grown in popularity. ...
  • Λένη, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Αντικείμενο ανάπτυξης στην παρούσα εργασία, αποτέλεσαν οι Δημόσιες Σχέσεις και η εφαρμογή τους στον τομέα του Πολιτισμού. Προσεγγίζει θεωρητικά την έννοια και την αναγκαιότητα των Δημοσίων Σχέσεων στο Φεστιβάλ Φωτομετρία. Οι ...
  • Vakalou, Roxani Maria; Βακάλου, Ρωξάνη Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-03)
    After a few years of downfall in the tourism rates of Greece, which followed the economic crisis of 2009, an increase has been finally observed during the last couple of years. However, this increase only refers to Greece’s ...
  • Tsiantis, Leonidas; Τσιαντής, Λεωνίδας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    H λίμνη Κερκίνη στο Νομό Σερρών αποτελεί έναν μοναδικό υγροβιότοπο, με καταπληκτική φυσική ομορφιά, χλωρίδα και πανίδα. Η περιοχή της λίμνης είναι εύκολα προσβάσιμη, έχει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης και κατέχει σημαντική ...
  • Sarigiannakis, Vasileios; Σαρηγιαννάκης, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    Ever since the medieval years, hospitality establishments offered services to fulfill the needs and experiences of their guests and visitors through innovative concierge or personalized services. How important do you think ...
  • Barinov, Evgenios (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    This study describes the subject “The role of tourism marketing and its using in Hotel Industry”. As it is known in the last few years there has been a growing interest in tourism marketing. According to many sources, the ...
  • Spyrantis, Pavlos; Σπυράντης, Παύλος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διείσδυση στις Βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουριστικό ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Τζαμπάζη, Χρυσούλα; Κατσούλη, Μαρία-Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από ...
  • Μαντζιρτζή, Έλενα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Είναι γεγονός πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια ολοένα και μας κατακλύζουν περισσότερο στη καθημερινότητά μας. Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παραθέσει και να αναλύσει τον τρόπο χρήσης ...
  • Margariti, Annika; Μαργαρίτη, Αννίκα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    The aim of this thesis was to evaluate the marketing strategy of Pyrgos Hotel, a boutique privately owned hotel in Mytilene, Lesvos. The theoretical part of this thesis presents an overview of hotel marketing. Especially, ...
  • Tziora, Nektaria; Τζιώρα, Νεκταρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-06)
    This thesis deals with the role of foreign languages and particularly German in the administration of tourism industry. It particularly addresses the importance of foreign languages competency for the success of a hospitality ...
  • Tsolaki, Maria; Τσολάκη, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Cultural Tourism is one of the oldest forms of Special Interest Tourism that is related to a country or a region’s culture. It is linked to people’s lifestyle, history, art, architecture, religion and in general to every ...
  • Vasilaki, Eliza – Spyridoula; Βασιλάκη, Ελίζα - Σπυριδούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-10)
    The following work base in one of the most basic-important factors of production, which is called Labor. The labor compares with a proper fit of its conditions, can benefit and produce the best desire results during the ...
  • Grammatikopoulou, Georgia; Γραμματικοπούλου, Γεωργία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-01)
    Due to nowadays extreme pace of technological evolution, the presence of the Internet of Things (IoT) is already a reality. It concerns the innovative technology that supports ‘smart’ objects and devices to be connected ...
  • Basiou, Anna-Maria; Μπάσιου, Άννα-Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    The purpose of this study is the staff training in the tourism industry. Initially there is an introduction that concerns the tourism sector in Greece in general and its contribution to the economy. The study consists of ...
  • Stoikoudis, Nikolaos; Στοϊκούδης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    This thesis represents analyses of past studies on police training. The current research is focused on training methods applied on law enforcement officers. It aims at investing the training methods that police departments ...
  • Σταύρου, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-01)
    Πολλές τράπεζες έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στο Διαδίκτυο και πολλές άλλες προχωρούν στη σχετική διαδικασία. Με τη χρήση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων, μια τράπεζα μπορεί να προσεγγίσει πελάτες και να ...