Εξελιγμένες στρατηγικές του e-marketing: Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing), Δικτυακό Μάρκετινγκ (Multi -Level-Marketing)

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Αθανασιάδης, Χαράλαμπος
dc.date.accessioned 2015-05-25T08:54:24Z
dc.date.available 2015-05-25T08:54:24Z
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/966
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, η περιγραφή και η εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με έννοιες του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (e-marketing) και πιο συγκεκριμένα του Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing) του πολυεπίπεδου-Δικτυακού Μάρκετινγκ (Multi Level Marketing). Η δομή της εργασίας ξεκινά παρουσιάζοντας τον ορισμό του e-marketing, τις μεθόδους που χρησιμοποιεί, τις πετυχημένες όσο και τις αποτυχημένες προσπάθειες επιχειρήσεων με λεπτομερή αναφορά, καθώς και την παράθεση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων του. Έπειτα γίνεται αναφορά στο Ιογενές Μάρκετινγκ καθώς και στη στρατηγική εφαρμογή του όπως επίσης στα πλεονεκτήματα και στους κινδύνους που υπάρχουν. Εν συνεχεία ορίζονται, αναλύονται και συγκρίνονται έννοιες του πολυεπιπέδου-Δικτυακού Μάρκετινγκ καθώς και των πυραμίδων Ponzi ως τρόποι οργάνωσης και ιεράρχησης του ανθρώπινου δυναμικού. Το συγκεκριμένο κομμάτι κλείνει παραθέτοντας χρονικά πρόσφατα παραδείγματα επιχειρήσεων που στήριξαν τη δομή τους στις πυραμίδες Ponzi και κατέληξαν σε εξαπάτηση καθώς επίσης και την υπόδειξη ενός καλού συστήματος Δικτυακού Μάρκετινγκ. Τέλος αναφέρονται τα συμπεράσματα καθώς και κάποιες προτάσεις για το μέλλον του e-marketing. el
dc.format.extent 48 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Εξελιγμένες στρατηγικές του e-marketing: Ιογενές Μάρκετινγκ (Viral Marketing), Δικτυακό Μάρκετινγκ (Multi -Level-Marketing) el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαδικτυακό μάρκετινγκ (E-Marketing) el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing) el
dc.subject.keyword Πολυεπίπεδο μάρκετινγκ (Multi-level marketing) el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές