Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Χριστάρα, Αναστασία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Η εργασία αυτή έχει σκοπό την έρευνα του νέου μοντέλου αγορών στο διαδίκτυο που ονομάζεται deal site(ιστοσελίδες προσφορών) και την αναγνώρισή του και χρήση του από τους φοιτητές του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. ...
  • Γιάνναλη, Σουλτάνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    H σύγχρονη εποχή, με την τεχνολογία να αναπτύσσεται καθημερινά και η ηλεκτρονική ενημέρωση να εισέρχεται ολοένα και περισσότερο στην ζωή μας, ήταν εύκολο να κινήσει το ενδιαφέρον της δημιουργίας ηλεκτρονικών εφημερίδων, ...
  • Ζήση, Αικατερίνη; Μουστάκα, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι ενδιαφέρον γιατί έχει να κάνει με ένα αντικείμενο το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, σε μια σημαντική πτυχή της ανθρώπινης καθημερινότητας, όπως είναι η κατανάλωση. Ο ...
  • Κεχαγιόγλου, Κωνσταντίνος; Σωτηρούδα, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο την περιγραφή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των δυο αυτών εννοιών και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα καθώς και ...
  • Τζελέπη, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο και τα μέσα, με τα οποία οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ...
  • Καρκαλής, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1000)
    Ο αυξημένος ανταγωνισμός που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια ωθεί τις επιχειρήσεις στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών και χρονοβόρων μεθόδων επιχειρηματικής λειτουργίας και πρακτικής και στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών ...