Περίληψη:
Η εργασία αυτή έχει σκοπό την έρευνα του νέου μοντέλου αγορών στο διαδίκτυο που ονομάζεται deal site(ιστοσελίδες προσφορών) και την αναγνώρισή του και χρήση του από τους φοιτητές του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. Αν τα γνωρίζουν, αν τα χρησιμοποιούν για τις ηλεκτρονικές τους αγορές και πόσο συχνά. Σε τι βαθμό ικανοποίησης φτάνουν με τη χρήση τους και γενικότερα αν γίνονται μέρος της προώθησής τους προτείνοντας αυτόν τον τρόπο ηλεκτρονικών συναλλαγών και σε άλλους δυνητικούς χρήστες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο μοιράστηκε σε 200 φοιτητές. Η μέθοδος αυτή επιλέχθηκε λόγω του μεγάλου δείγματος, τη διευκόλυνση μέσω αρκετών ερωτήσεων αλλά και λόγω του μικρού σχετικά ποσοστού απόκλισης.
Μέσα από την έρευνα αυτή καταλήξαμε σε κάποια εντυπωσιακά συμπεράσματα, αφού η συντριπτική πλειοψηφία απάντησε πως γνωρίζει τα site αυτά και έχει εγγραφεί σε παραπάνω από ένα. Αυτή η μέθοδος αγοράς προτιμείτε κυρίως λόγω του πολύ χαμηλού κόστους σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη και η εξάπλωσή της γίνεται με γρήγορους ρυθμούς, αφού όποιος τη χρησιμοποιεί τη προτείνει και σε άλλους. Η εμφάνιση των deal site μπορεί να μετράει λίγο καιρό στην ελληνική αγορά, όμως από τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής δείχνουν πως ήρθαν για να μείνουν