Η γνώση και χρήση ιστοτόπων πωλήσεων κουπονιών από τους φοιτητές του Α.Π.Θ. και η αποτελεσματικότητας της χρήσης σύμφωνα με τα πρότυπα του ηλεκτρονικού εμπορίου

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Χριστάρα, Αναστασία
dc.date.accessioned 2015-04-01T11:09:54Z
dc.date.available 2015-04-01T11:09:54Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/634
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η εργασία αυτή έχει σκοπό την έρευνα του νέου μοντέλου αγορών στο διαδίκτυο που ονομάζεται deal site(ιστοσελίδες προσφορών) και την αναγνώρισή του και χρήση του από τους φοιτητές του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. Αν τα γνωρίζουν, αν τα χρησιμοποιούν για τις ηλεκτρονικές τους αγορές και πόσο συχνά. Σε τι βαθμό ικανοποίησης φτάνουν με τη χρήση τους και γενικότερα αν γίνονται μέρος της προώθησής τους προτείνοντας αυτόν τον τρόπο ηλεκτρονικών συναλλαγών και σε άλλους δυνητικούς χρήστες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο μοιράστηκε σε 200 φοιτητές. Η μέθοδος αυτή επιλέχθηκε λόγω του μεγάλου δείγματος, τη διευκόλυνση μέσω αρκετών ερωτήσεων αλλά και λόγω του μικρού σχετικά ποσοστού απόκλισης. Μέσα από την έρευνα αυτή καταλήξαμε σε κάποια εντυπωσιακά συμπεράσματα, αφού η συντριπτική πλειοψηφία απάντησε πως γνωρίζει τα site αυτά και έχει εγγραφεί σε παραπάνω από ένα. Αυτή η μέθοδος αγοράς προτιμείτε κυρίως λόγω του πολύ χαμηλού κόστους σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη και η εξάπλωσή της γίνεται με γρήγορους ρυθμούς, αφού όποιος τη χρησιμοποιεί τη προτείνει και σε άλλους. Η εμφάνιση των deal site μπορεί να μετράει λίγο καιρό στην ελληνική αγορά, όμως από τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής δείχνουν πως ήρθαν για να μείνουν el
dc.format.extent 53 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ el
dc.subject.ddc 658.8420 el
dc.title Η γνώση και χρήση ιστοτόπων πωλήσεων κουπονιών από τους φοιτητές του Α.Π.Θ. και η αποτελεσματικότητας της χρήσης σύμφωνα με τα πρότυπα του ηλεκτρονικού εμπορίου el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ιστοσελίδες προσφορών el
dc.subject.keyword Εκπτωτικά κουπόνια el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Deal site el
dc.subject.keyword Καταναλωτές el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές