dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Χριστάρα, Αναστασία |
|
dc.date.accessioned |
2015-04-01T11:09:54Z |
|
dc.date.available |
2015-04-01T11:09:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/634 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η εργασία αυτή έχει σκοπό την έρευνα του νέου μοντέλου αγορών στο διαδίκτυο που ονομάζεται deal site(ιστοσελίδες προσφορών) και την αναγνώρισή του και χρήση του από τους φοιτητές του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. Αν τα γνωρίζουν, αν τα χρησιμοποιούν για τις ηλεκτρονικές τους αγορές και πόσο συχνά. Σε τι βαθμό ικανοποίησης φτάνουν με τη χρήση τους και γενικότερα αν γίνονται μέρος της προώθησής τους προτείνοντας αυτόν τον τρόπο ηλεκτρονικών συναλλαγών και σε άλλους δυνητικούς χρήστες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο μοιράστηκε σε 200 φοιτητές. Η μέθοδος αυτή επιλέχθηκε λόγω του μεγάλου δείγματος, τη διευκόλυνση μέσω αρκετών ερωτήσεων αλλά και λόγω του μικρού σχετικά ποσοστού απόκλισης.
Μέσα από την έρευνα αυτή καταλήξαμε σε κάποια εντυπωσιακά συμπεράσματα, αφού η συντριπτική πλειοψηφία απάντησε πως γνωρίζει τα site αυτά και έχει εγγραφεί σε παραπάνω από ένα. Αυτή η μέθοδος αγοράς προτιμείτε κυρίως λόγω του πολύ χαμηλού κόστους σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη και η εξάπλωσή της γίνεται με γρήγορους ρυθμούς, αφού όποιος τη χρησιμοποιεί τη προτείνει και σε άλλους. Η εμφάνιση των deal site μπορεί να μετράει λίγο καιρό στην ελληνική αγορά, όμως από τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής δείχνουν πως ήρθαν για να μείνουν |
el |
dc.format.extent |
53 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8420 |
el |
dc.title |
Η γνώση και χρήση ιστοτόπων πωλήσεων κουπονιών από τους φοιτητές του Α.Π.Θ. και η αποτελεσματικότητας της χρήσης σύμφωνα με τα πρότυπα του ηλεκτρονικού εμπορίου |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ιστοσελίδες προσφορών |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπτωτικά κουπόνια |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Deal site |
el |
dc.subject.keyword |
Καταναλωτές |
el |