Ο ρόλος της διαφήμισης στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιοβάνης, Νικόλαος
dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Χάιδω
dc.date.accessioned 2015-04-01T07:23:43Z
dc.date.available 2015-04-01T07:23:43Z
dc.date.issued 2013-09
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/610
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Όλα ξεκινούν απ’ το σημερινό τρόπο ζωής, καθώς και από την ύπαρξη μεγάλης ποικιλίας αγαθών και προϊόντων. Η μαζική παραγωγή των διαφόρων προϊόντων οδήγησε στην μαζική ζήτηση και αντιστρόφως, με αποτέλεσμα να μειωθεί το κόστος παραγωγής και τα προϊόντα να πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές. Αυτό όμως δεν θα γινόταν χωρίς την πληροφόρηση και κυρίως χωρίς την διαφήμιση. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο η διαφήμιση επεμβαίνει, εκπαιδεύει, ενημερώνει και προσπαθεί να πείσει με σωστούς επικοινωνιακούς τρόπους όχι μόνο για τα προϊόντα αλλά και για κοινωνικά θέματα. Σε σχέση με τον καταναλωτή η διαφήμιση έχει σαν πρωταρχικό ρόλο να πείσει τον αγοραστή να δοκιμάσει το προϊόν και όχι να γίνει με το ζόρι χρήστης. Για το λόγο αυτό πρέπει να επιλέξει προσεχτικά τα μέσα διαφήμισης εκείνα που θα τη βοηθήσουν να πετύχει το στόχο αυτό, λαμβάνοντας υπόψη της ακόμη και το κόστος. Επιπλέον, η διαφήμιση δανείζεται στοιχεία από την κουλτούρα, τις τέχνες και τον πολιτισμό των λαών, όταν χρειάζονται τα στοιχειά αυτά, για να επικοινωνήσει. Με το πέρασμα των χρόνων, αναμφίβολα, η διαφήμιση έχει καθιερωθεί ως ένα απαραίτητο εργαλείο στην προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών της κάθε επιχείρησης στην αγορά. el
dc.format.extent 57 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ el
dc.subject.ddc 659.1 el
dc.title Ο ρόλος της διαφήμισης στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαφήμιση el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Διαδικτυακή διαφήμιση el
dc.subject.keyword Διαφημιστικά μέσα el
dc.subject.keyword Διαφημιστικό μήνυμα el
dc.subject.keyword Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές