Περίληψη:
Τα θέματα τα οποία αναπτύσσονται στο περιεχόμενο της εργασίας
αυτής, αφορούν γενικά τους τομείς της Διαφήμισης και της
Γραφιστικής, και πιο ειδικά, τους τομείς της Γραφιστικής στην
Έντυπη Ελληνική Διαφήμιση του σήμερα και των γραφιστικών
στοιχείων, τα οποία χρησιμοποιούνται σ’αυτήν.
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εξετάσει τον τρόπο μετάδωσης
πληροφοριών, την προβολή και προώθηση προϊόντων και
υπηρεσιών, μέσω στοιχείων, τα οποία αποτελούν μέρος των
γραφικών τεχνών, μέσω ενός κλασσικού συστήματος μετάδοσης
πληροφοριών που είναι ο Έντυπος Τύπος. Η προβολή και προώθηση
προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιείται μέσω της Διαφήμισης,
ενώ τα στοιχεία, τα οποία αποτελούν μέρος των γραφικών τεχνών,
συμπληρώνουν την έννοια της Γραφιστικής. Σε συνδυασμό με τα
δεδομένα της Ελληνικής κοινωνίας του σήμερα, οι παραπάνω
έννοιες, χωρίζονται σε διαφορετικές κατηγορίες, και στη συνέχεια
αναλύονται, με σκοπό την εξαγωγή ενός συμπεράσματος, το οποίο
κρίνει το μέγεθος της αναγκαιότητας της χρήσης γραφιστικής στην
Έντυπη Διαφήμιση. Με βάση, λοιπόν, τα όσα παραθέτονται κι
αναλύονται στα μετ’έπειτα κεφάλαια, η χρήση γραφιστικών
στοιχείων σε έντυπες διαφημίσεις Ελληνικών προϊόντων και
υπηρεσιών, κρίνεται συνήθης, από άποψη συχνότητας, κι
απαραίτητη, από άποψη αναγκαιότητας.