Η γραφιστική στην έντυπη διαφήμιση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καρανάσιος, Νικόλαος
dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Μαρία
dc.date.accessioned 2015-04-01T07:17:10Z
dc.date.available 2015-04-01T07:17:10Z
dc.date.issued 2012-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/609
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα θέματα τα οποία αναπτύσσονται στο περιεχόμενο της εργασίας αυτής, αφορούν γενικά τους τομείς της Διαφήμισης και της Γραφιστικής, και πιο ειδικά, τους τομείς της Γραφιστικής στην Έντυπη Ελληνική Διαφήμιση του σήμερα και των γραφιστικών στοιχείων, τα οποία χρησιμοποιούνται σ’αυτήν. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εξετάσει τον τρόπο μετάδωσης πληροφοριών, την προβολή και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω στοιχείων, τα οποία αποτελούν μέρος των γραφικών τεχνών, μέσω ενός κλασσικού συστήματος μετάδοσης πληροφοριών που είναι ο Έντυπος Τύπος. Η προβολή και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιείται μέσω της Διαφήμισης, ενώ τα στοιχεία, τα οποία αποτελούν μέρος των γραφικών τεχνών, συμπληρώνουν την έννοια της Γραφιστικής. Σε συνδυασμό με τα δεδομένα της Ελληνικής κοινωνίας του σήμερα, οι παραπάνω έννοιες, χωρίζονται σε διαφορετικές κατηγορίες, και στη συνέχεια αναλύονται, με σκοπό την εξαγωγή ενός συμπεράσματος, το οποίο κρίνει το μέγεθος της αναγκαιότητας της χρήσης γραφιστικής στην Έντυπη Διαφήμιση. Με βάση, λοιπόν, τα όσα παραθέτονται κι αναλύονται στα μετ’έπειτα κεφάλαια, η χρήση γραφιστικών στοιχείων σε έντυπες διαφημίσεις Ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών, κρίνεται συνήθης, από άποψη συχνότητας, κι απαραίτητη, από άποψη αναγκαιότητας. el
dc.format.extent 55 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ el
dc.subject ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
dc.subject.ddc 741.6 el
dc.title Η γραφιστική στην έντυπη διαφήμιση el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Γραφιστική el
dc.subject.keyword Διαφημιστικά μέσα el
dc.subject.keyword Ανάλυση διαφημιστικού μηνύματος el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές