Το μάρκετινγκ της επιχείρησης Πρίσμα Α.Ε.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Μαίρη
dc.date.accessioned 2015-04-01T07:13:31Z
dc.date.available 2015-04-01T07:13:31Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/608
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρηση Πρίσμα Α.Ε. καθώς και των εργαλείων μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης με συνδυασμό μεθόδων. Αρχικά πραγματοποιήθηκε άντληση δεδομένων από δευτερογενείς πηγές και στην συνέχεια από πρωτογενείς πηγές, δηλαδή συνέντευξη από την υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρίας. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η επιχείρηση που μελετάμε κάνει χρήση σε μεγάλο βαθμό τις αρχές του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ. Επίσης διαπιστώνουμε πως η ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε. δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο κομμάτι της προώθησης και ειδικότερα στον τομέα των προσωπικών πωλήσεων καθώς βασικός της στόχος είναι η δημιουργία στενών και με διάρκεια δεσμών με το πελατολόγιο της. Πραγματοποιεί συνεχή έρευνα για ανανέωση των προϊόντων της και δημιουργία νέων, λαμβάνοντας υπόψη της όλες τις παραμέτρους του εσωτερικού και του εξωτερικού της περιβάλλοντος. Μελετάει σε κάθε επίπεδο την δημιουργία του προϊόντος, την τιμολόγηση του, του τρόπους που θα το διαθέσει στον αγοραστή καθώς και όλα τα μέσα προώθησής του στο καταναλωτικό κοινό. el
dc.format.extent 73 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Το μάρκετινγκ της επιχείρησης Πρίσμα Α.Ε. el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Βιομηχανικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Marketing el
dc.subject.keyword Στρατηγικός σχεδιασμός el
dc.subject.keyword ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε. el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές