Περίληψη:
Σκοπός της εργασίας αυτής,είναι η διερεύνηση των υπηρεσιών των καταστημάτων λιανικού εμπορίου και συγκεκριμένα των καταστημάτων super market δύο πόλεων της Ελλάδος της Κατερίνης και της Κοζάνης.Η διερεύνηση αυτή γίνεται με την χρήση μεθόδων μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών.Ο τρόπος διερεύνησης της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και ανάλυση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων που θέσαμε σε καταναλωτές των δύο προαναφερθέντων πόλεων.Η εργασία χωρίζεται σε 4 κεφάλαια.Στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύσσουμε την γενική εικόνα που παρουσιάζουν σήμερα τα Σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα.Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η καταγραφή των μετρήσεων και των αποτελεσμάτων της έρευνάς με στατιστικά εργαλεία.Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η αναφορά των αποτελεσμάτων και τα πορίσματα της έρευνας τα οποία βασίζονται στην στατιστική ανάλυση και σε γραφήματα που παρουσιάζουμε.Τέλος με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας προτείνουμε μελλοντικές αλλαγές στον τομέα αυτόν ώστε να υπάρξει βελτίωση και ταυτόχρονα ανάπτυξη.