dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Γεωργίου, Πολυξένη |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-31T06:24:35Z |
|
dc.date.available |
2015-03-31T06:24:35Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/560 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει κατά πόσο η φιλοσοφία του μάρκετινγκ αλλά και οι αρχές της, εφαρμόζονται στις κυπριακές επιχειρήσεις. Ο λόγος που έχει ενδιαφέρον η εργασία αυτή είναι γιατί αντικείμενο μελέτης είναι, κατά πόσο μία εταιρεία παροχής υπηρεσιών στο κλάδο της διαφήμισης , δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας εφαρμόζει τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ. Για το σκοπό αυτό, ως εργαλείο έρευνας, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της συνέντευξης που διενεργήθηκε στις 15/10/2013 με ανώτερο στέλεχος της εταιρείας PARTNERS Y&R, την κυρία Άντρεα Χ΄βάσιλλου, διευθύντρια (director) του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και μάρκετινγκ της εταιρείας. Από τη συνέντευξη αυτή συμπεραίνεται ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εφαρμόζει, σε πολλά σημεία τη φιλοσοφία και τις αρχές του μάρκετινγκ. |
el |
dc.format.extent |
70 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ στην εταιρεία διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας "Partners Y&R" |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |
dc.subject.keyword |
Δημόσιες σχέσεις |
el |