Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της τηλεκπαίδευσης στα ελληνικά σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, εκπαιδευτικοί από σχολικές μονάδες όλης της χώρας, εκφράζουν τις απόψεις τους. Η γνώμη αυτών καταγράφεται με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων, τα οποία διανεμήθηκαν ηλεκτρονικά, είτε στα προσωπικά email των εκπαιδευτικών, είτε στους λογαριασμούς που διατηρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην παρούσα ποσοτική έρευνα, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος συλλογής πρωτογενών στοιχείων, σχεδιάστηκε ερωτηματολόγιο για την συλλογή των απαιτούμενων στοιχείων, τα οποία αναλύθηκαν στο στατιστικό πακέτο SPSS. Από τα αποτελέσματα, η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν είναι ικανοποιημένοι από την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης και δεν την θεωρούν ευκαιρία για εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας ή προσωπική εξέλιξη.Ακόμη, τον χαμηλότερο μέσο όρο συγκέντρωσε η μεταβλητή που αφορά στην ικανοποίηση από την στάση των μαθητών κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης, πράγμα το οποίο θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι μαθητές εξέφραζαν συχνά την δυσαρέσκειά τους στην νέα αυτή συνθήκη, ενώ τον μεγαλύτερο μέσο όρο συγκέντρωσε η ικανοποίηση από τη συμμετοχή των ίδιων των εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση. Άρα, η τηλεκπαίδευση συνάντησε πολλά εμπόδια και γενικότερα η εφαρμογή της δεν ικανοποίησε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Τέλος, σε γενικές γραμμές δεν διαφέρουν οι απόψεις των εκπαιδευτικών ανάλογα με το φύλο, τα έτη εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, αν είναι εκπαιδευτικοί A’θμιας / Β’ θμιας εκπαίδευσης, το επίπεδο σπουδών τους και την ηλικία τους. Οι απόψεις και οι στάσεις τους συγκλίνουν, με ορισμένες μεμονωμένες εξαιρέσεις.
The purpose of this research is the evaluation of distance education in Greek Primary and Secondary Education schools. Specifically, teachers from school units all over the country express their opinions. Their opinion is recorded by completing questionnaires, which were distributed electronically, either to the teachers' personal e-mails, or to the accounts they maintain on social media. In this quantitative research, the primary data collection method was used, a questionnaire was designed to collect the required data, which were analyzed in the SPSS statistical package. From the results, the majority of teachers are not satisfied with the implementation of distance education and do not consider it an opportunity for the development of the educational process or personal development. Also, the lowest average was collected by the variable regarding the satisfaction with the attitude of the students during distance learning, which could mean that the students often expressed their dissatisfaction in this new condition, while the highest average was collected by the satisfaction with the participation of the teachers themselves in distance learning. So, distance learning encountered many obstacles and in general its implementation did not satisfy teachers and students. Finally, in general, the opinions of teachers do not differ according to gender, years of teaching experience, whether they are primary / secondary education teachers, their level of study and their age. Their views and attitudes converge, with some isolated exceptions.