Η έρευνα με τίτλο "Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των πολιτών της Π.Ε. Πιερίας από τις πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες μονάδες υγείας" έχει σαν κύριο στόχο την ανάλυση του επιπέδου ικανοποίησης των κατοίκων της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας σχετικά με τις υπηρεσίες υγείας που προσφέρονται από τις δημόσιες πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες μονάδες στην περιοχή. Με τη χρήση ενός λεπτομερούς ερωτηματολογίου, η έρευνα στοχεύει στη συλλογή δεδομένων που αφορούν τις απόψεις και τις εμπειρίες των ασθενών σε διάφορους τομείς των υπηρεσιών υγείας, όπως η ιατρική φροντίδα, η νοσηλευτική φροντίδα, οι διοικητικές υπηρεσίες και οι εγκαταστάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι της έρευνας περιλαμβάνουν, την αξιολόγηση της ποιότητας και της επαγγελματικής συμπεριφοράς του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διοικητικών διαδικασιών, την αξιολόγηση της ποιότητας των εγκαταστάσεων καθώς και την κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών των πολιτών από τις υπηρεσίες υγείας.
Επιπλέον, η έρευνα αποσκοπεί στο να κατανοήσει τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πολιτών από τις υπηρεσίες υγείας και να προτείνει βελτιώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν για τη βελτίωση της ικανοποίησής τους.
Μέσα από αυτήν την ερευνητική προσπάθεια, αναμένεται να προκύψουν σημαντικές πληροφορίες και συστάσεις που θα μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στην Π.Ε. Πιερίας, προσφέροντας έτσι σταθερή βάση για τη λήψη αποφάσεων και τη βελτίωση του συνολικού συστήματος υγείας στην περιοχή.
The survey entitled "The evaluation of the satisfaction of the citizens of Pieria from the primary and secondary health care units" has as its main objective the analysis of the level of satisfaction of the residents of the Regional Unit of Pieria regarding the health services offered by the public primary and secondary units in the region. Using a detailed questionnaire, the survey aims to collect data regarding patients' opinions and experiences in different areas of health services, such as medical care, nursing care, administrative services and facilities.
More specifically, the objectives of the survey include, assessing the quality and professional behaviour of medical and nursing staff, assessing the efficiency of administrative procedures, assessing the quality of facilities and understanding the needs and expectations of citizens from health services.
In addition, the research aims to understand the needs and expectations of citizens from health services and to propose improvements that can be implemented to improve their satisfaction.
Through this research effort, it is expected that important information and recommendations will emerge that can be used to improve health services in the P.E. Pieria, thus providing a solid basis for decision making and improving the overall health system in the region.