Ως βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για τον ψηφιακό μετασχηματισμός της χώρας και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση με ειδικότερη μελέτη εκείνη της επίδρασης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών E-Gov στην Καθημερινότητα των Πολιτών. Θα πρέπει να σημειωθεί ωστόσο, πως η χρήση των βιβλιογραφικών (ποιοτικών δεδομένων) αναφέρεται στην έρευνα και συλλογή στοιχείων από βιβλία και επιστημονικά άρθρα τα οποία παρείχαν σαφής και ολοκληρωμένες πληροφορίες για το υπο-εξέταση θέμα. Ως προς την μεθοδολογία της εργασίας, στο Α’ μέρος αυτής, έχει γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και η μεθοδολογία που χρησιμοποίησαν άλλοι ερευνητές που ασχολήθηκαν με θέμα αντίστοιχο με το συγκεκριμένο. Στο Β’ μέρος της εργασίας ακολουθεί η εμπειρική ανάλυση. Για την εμπειρική ανάλυση χρειάστηκε συλλογή από ερευνητικά δεδομένα. Η συλλογή των δεδομένων έχει γίνει με τη χρήση ερωτηματολογίου. Οι ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιο είναι «κλειστού τύπου». Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν ηλεκτρονικά, μέσω Google Forms. Επίσης βλέπουμε ότι οι περισσότεροι συμμετέχοντες που ήταν κάτοχοι Μεταπτυχιακού/Διδακτορικού τίτλου συγκέντρωσαν μεγαλύτερο μέσο όρο σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες με χαμηλότερο εκπαιδευτικό επίπεδο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες με το ανώτατο εκπαιδευτικό επίπεδο πιστεύουν σε μεγαλύτερο βαθμό πως τα συστήματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης παρέχουν ακριβείς, σωστές και αξιόπιστες πληροφορίες σε σχέση με τους συμμετέχοντες με χαμηλότερο εκπαιδευτικό επίπεδο. Τέλος, βλέπουμε ότι οι περισσότεροι συμμετέχοντες που ήταν κάτοχοι Μεταπτυχιακού/Διδακτορικού τίτλου συγκέντρωσαν μεγαλύτερο μέσο όρο σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες με χαμηλότερο εκπαιδευτικό επίπεδο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες με το ανώτατο εκπαιδευτικό επίπεδο νιώθουν ασφαλείς σε μεγαλύτερο βαθμό να χρησιμοποιούν το gov.gr για πράξεις που αφορούν προσωπικά τους δεδομένα σε σχέση με τους συμμετέχοντες με χαμηλότερο εκπαιδευτικό επίπεδο.
As the main purpose of this thesis, the collection, processing and discussion of bibliographic (qualitative) and quantitative data through the use of a research questionnaire, on the digital transformation of the country and electronic governance in the Greek Public Administration with a more specific study of the effect of E-Gov electronic services in the Daily life of Citizens. It should be noted, however, that the use of bibliographic (qualitative data) refers to the research and collection of data from books and scientific articles that provided clear and complete information on the subject under examination. Regarding the methodology of the work, in the first part of it, a bibliographic review has been done and the results and methodology used by other researchers who dealt with a topic similar to this one is presented. The empirical analysis follows in Part B of the paper. The empirical analysis required collection of research data. The data has been collected using a questionnaire. The questions in the questionnaire are "closed type". The questionnaires were distributed electronically, via Google Forms. It is also seen that most participants who held a Master's/PhD degree scored a higher average than the rest of the participants with a lower educational level. Practically, this means that participants with the highest educational level believe to a greater extent that e-government systems provide accurate, correct and reliable information compared to participants with a lower educational level. Finally, it is mentioned that most participants who held a Master's/PhD degree scored a higher average than the rest of the participants with a lower educational level. In practice, this means that participants with the highest educational level feel safe to a greater extent using gov.gr for operations concerning their personal data compared to participants with a lower educational level.