Ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών στο δημόσιο τομέα είναι σημαντικός καθώς εξασφαλίζει σημαντικές αλλαγές με λιγότερη προσπάθεια, εστιάζει στις ευκαιρίες της αγοράς και την εταιρική ανάπτυξη και βοηθά στην επιβίωση του οργανισμού. Η σχολική βελτίωση επικεντρώνεται στα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών, εστιάζοντας στις προσδοκίες τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τον ανασχεδιασμό διαδικασιών στην εκπαίδευση. Πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα και χρησιμοποιήθηκε ένα αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο. Το δείγμα της έρευνας αποτελούνταν από 123 εκπαιδευτικούς. Διαπιστώθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καλές απόψεις για την τωρινή κατάσταση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και θεωρούν σε μεγάλο βαθμό αναγκαία την αναδιαμόρφωσή του. Όσον αφορά τις στρατηγικές που θεωρούν οι εκπαιδευτικοί σημαντικές για την αναδιαμόρφωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, βρέθηκαν αρκετές, η κυριότερη εκ των οποίων είναι η βελτίωση των σχολικών υποδομών. Επιπλέον, βρέθηκαν ορισμένες διαφοροποιήσεις στις απόψεις των εκπαιδευτικών ανάλογα το φύλο, την ηλικία και το μορφωτικό τους επίπεδο. Προτείνεται να μελετηθούν οι απόψεις των ίδιων των μαθητών και σπουδαστών σχετικά με τις προτάσεις αναδιοργάνωσης της εκπαίδευσης, επισημαίνοντας έτσι καλύτερα τις υπάρχουσες ελλείψεις και τις ανάγκες τους για ένα αποτελεσματικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Process reengineering in the public sector is important as it ensures significant change with less effort, focuses on market opportunities and corporate growth, and helps the organization survive. School improvement focuses on student learning outcomes, focusing on student expectations. The purpose of this research was to investigate the teachers' opinions on the redesign of education processes. Quantitative research was conducted and a self-made questionnaire was used. The research sample consisted of 123 teachers. It was found that the teachers do not have good opinions about the current state of the Greek education system and consider the restructuring of it to a large extent necessary. Regarding the strategies that teachers consider important for the restructuring of the Greek education system, several were found, the main one being the improvement of school infrastructure. In addition, some differences were found in the opinions of teachers depending on their gender, age and educational level. It is proposed to study the views of the pupils and students themselves regarding the proposals for the reorganization of education, thus better highlighting the existing deficiencies and their needs for an effective educational system.