Εν μέσω σημαντικών αλλαγών στον τραπεζικό τομέα, αυτή η έρευνα εμβαθύνει στις επιπτώσεις της αντίστασης των εργαζομένων στις αλλαγές. Με ιδιαίτερη έμφαση στην απόδοση της εργασίας, η μελέτη σκοπεύει να αποκαλύψει πώς οι επακόλουθες συγκρούσεις επηρεάζουν τον εργασιακό χώρο. Διακόσιοι εργαζόμενοι της τράπεζας AlphaBank ερωτήθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου που τους δόθηκε. Στη συνέχεια, τα δεδομένα που προέκυψαν αναλύθηκαν με τη βοήθεια πινάκων συχνοτήτων. Η διοίκηση της τράπεζας εντυπωσιάζει θετικά με το όραμα και την ικανότητά της να υλοποιεί αλλαγές, αλλά υστερεί στην απαραίτητη υποστήριξη προς τους υπαλλήλους της. Η έρευνα αποκαλύπτει μη ικανοποιητική επικοινωνία με τους εργαζομένους σχετικά με αλλαγές, που οδηγεί στην έλλειψη ενεργούς συμμετοχής τους στη διαδικασία υλοποίησης αυτών. Ενώ οι εργαζόμενοι θεωρητικά αισθάνονται γνωστικά προετοιμασμένοι, βαθμολογούν τον εαυτό τους συναισθηματικά απροετοίμαστο και ανέτοιμο στην πράξη για αλλαγές. Συνολικά, αυτή η έλλειψη ικανοποιητικών ερευνητικών αποτελεσμάτων εγείρει ανησυχίες για την εφαρμογή της διαχείρισης της αλλαγής. Σε ελλειπή ικανοποιητικά επίπεδα εμφανίζεται και η πρόθεση ετοιμότητάς τους. Η σύγκρουση και η αντίσταση στην αλλαγή τείνουν να συνδέονται από τους περισσότερους εργαζόμενους. Ωστόσο, στον τραπεζικό τομέα, οι σχέσεις μετά τη σύγκρουση και η απόδοση των εργαζομένων δεν επωφελούνται από την αντίσταση στις αλλαγές και τις συγκρούσεις, καθώς δεν αυξάνουν την απόδοση σε προσωπικό ή γενικό επίπεδο.
Amid major changes in the banking sector, this research delves into the implications of employee resistance to change. With a particular focus on work performance, the study intends to reveal how subsequent conflicts affect the workplace. Two hundred employees of Alpha Bank were interviewed using a questionnaire given to them. The resulting data were then analyzed with the help of frequency tables. The bank's management positively impresses with its vision and ability to implement change, but falls short in providing the necessary support to its employees. The research reveals unsatisfactory communication with employees about changes, leading to their lack of active participation in the implementation process. While employees theoretically feel cognitively prepared, they rate themselves emotionally unprepared and practically unprepared for change. Overall, this lack of satisfactory research results raises concerns for the implementation of change management. At insufficient satisfactory levels, their readiness intention also appears. Conflict and resistance to change tend to be linked by most workers. However, in the banking sector, post-conflict relationships and employee performance do not benefit from resistance to change and conflict, as they do not increase performance at the personal or general level.