Για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πολιτών που εξυπηρετούν, οι δημόσιοι οργανισμοί πρέπει να ενσωματώσουν τις αξιολογήσεις απόδοσης των εργαζομένων. Αυτή είναι μια κρίσιμη πτυχή της Νέας Δημόσιας Διοίκησης και τους βοηθά να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί. Ο θεσμός της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων κρίνεται απαραίτητος λόγω της πρόσφατης εφαρμογής αξιολογήσεων απόδοσης εργαζομένων στον δημόσιο τομέα που συνδέονται με την εξέλιξη και τις αμοιβές των εργαζομένων. Προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα στους δημόσιους οργανισμούς, είναι ζωτικής σημασίας να διερευνηθούν οι αντιλήψεις και οι στάσεις των δημοσίων υπαλλήλων ως προς την αξιολόγηση της απόδοσης. Αυτό θα βοηθήσει να διευκρινιστούν οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη εφαρμογή του θεσμού και να διασφαλιστεί η επιτυχία του. Ως αποτέλεσμα, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητά τους. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η μέτρηση της αντίληψης για την αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων της ΑΑΔΕ/ΤΕΛΩΝΕΊΑ μέσω της χορήγησης ερωτηματολογίου. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι η αντικειμενικότητα και η καταλληλότητα των τεχνικών που χρησιμοποιούνται στην αξιολόγηση της απόδοσης ήταν ανησυχίες που εξέφρασαν οι εργαζόμενοι της ΑΑΔΕ/ΤΕΛΩΝΕΊΑ, παρά την αναγνώριση των πλεονεκτημάτων της. Τέλος, έγινε σαφές ότι οι εργαζόμενοι στην ΑΑΔΕ/ΤΕΛΩΝΕΊΑ προτιμούν να γίνεται η αξιολόγησή τους βάσει εκθέσεων που παρουσιάζουν οι προϊστάμενοί τους και οι ίδιοι παρά οι πολίτες. Επιπλέον, επιθυμούν ένα αξιοκρατικό σύστημα προαγωγής που να είναι διασυνδεδεμένο με τη διαδικασία αξιολόγησης.
To meet the needs of the citizens they serve, public organizations must incorporate employee performance evaluations. This is a critical aspect of the New Public Administration as it helps them become more competitive. The institution of the evaluation of civil servants is considered necessary due to the recent implementation of employee performance evaluations in the public sector linked to the development and remuneration of employees. In order to improve effectiveness in public organizations, it is vital to explore the perceptions and attitudes of public servants towards performance appraisal. This will help clarify the necessary actions for the full implementation of the institution and ensure its success. As a result, civil servants will improve their efficiency and effectiveness. The aim of this study is to measure the perception of the performance evaluation of AADE employees through the administration of a questionnaire. The research findings showed that the objectivity and appropriateness of the techniques used in performance appraisal were concerns expressed by AADE employees, despite the recognition of its advantages. Finally, it became clear that AADE employees prefer to be evaluated based on reports presented by their superiors themselves rather than by citizens. In addition, they want a merit-based promotion system that is interconnected with the evaluation process.