Περίληψη:
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη απασχόλησε και συνεχίζει να απασχολεί τις επιχειρήσεις διεθνώς, με τα τελευταία χρόνια να εδραιώνεται ανάμεσα στις στρατηγικές που επεξεργάζονται, επιλέγουν και υιοθετούν οι επιχειρήσεις. Ο θεσμός της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αφορά ένα σύνολο πρακτικών που αφορούν στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία και οι οποίες απευθύνονται στο περιβάλλον της επιχείρησης, εσωτερικό και εξωτερικό. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ακριβώς να αναλυθούν, προκειμένου να αποσαφηνιστούν, όλες οι πτυχές που συνθέτουν το περιεχόμενο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και στην συνέχεια να εξετασθεί η περίπτωση της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ-ΚΡΙ και ο τρόπος που αυτή αντιλαμβάνεται την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.