Η συμμετοχή των ενηλίκων σε προγράμματα που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης, είναι πολύ σημαντική καθώς συμβάλλει στην προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη και παράλληλα τους βοηθά να επιτύχουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής. Ωστόσο, για να μπορέσουν να προκύψουν τα συγκεκριμένα οφέλη είναι αναγκαίο τα προγράμματα που προσφέρονται να διακρίνονται για την ποιότητά τους και κατά συνέπεια για την ικανότητά τους να εξυπηρετούν τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων. Στην παρούσα ερευνητική εργασία έγινε προσπάθεια να διερευνηθεί η ποιότητα των προγραμμάτων που προσφέρει το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Κατερίνης, μέσα από την ικανοποίηση των ενηλίκων συμμετεχόντων σε αυτά. Ο σκοπός της ερευνητικής αυτής εργασίας επιτεύχθηκε μέσω της επιλογής, ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου που απαντήθηκε από 113 εκπαιδευόμενους στα προγράμματα που προσέφερε ο συγκεκριμένος φορέας μη τυπικής εκπαίδευσης τα τελευταία δύο έτη. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως τα προγράμματα κατάφεραν σε γενικές γραμμές να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των εκπαιδευόμενων. Ειδικότερα, εντοπίστηκε μεγάλος βαθμός ικανοποίησης από το εκπαιδευτικό υλικό και από τους εκπαιδευτές. Μέτριος βαθμός ικανοποίησης εντοπίστηκε ως προς τις υποδομές και τα αποτελέσματα των προγραμμάτων, που σημαίνει πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Ακόμη, παρατηρήθηκε πως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά διαφοροποιούν τις αντιλήψεις και την ικανοποίηση των εκπαιδευόμενων από διάφορες διαστάσεις των προγραμμάτων. Τέλος, οι παράγοντες που φαίνεται πως επηρεάζουν σε μεγαλύτερο βαθμό τη συνολική ικανοποίηση των εκπαιδευόμενων είναι το εκπαιδευτικό υλικό, οι εκπαιδευτές, οι υποδομές και τα αποτελέσματα των προγραμμάτων.
The participation of adults in programs carried out in the context of Lifelong Learning is very important as it contributes to their personal and professional development and at the same time helps them to achieve a better quality of life. However, in order for the specific benefits to occur, it is necessary for the programs offered to be distinguished for their quality and consequently for their ability to serve the needs of the trainees. In this research work, an attempt was made to investigate the quality of the programs offered by the Lifelong Learning Center of the Municipality of Katerini, through the satisfaction of the adult participants in them. To achieve the purpose of the research, a quantitative survey was carried out using a questionnaire answered by 113 trainees in the programs offered by the specific non-formal education institution in the last two years. The results of the research showed that the programs generally managed to meet the expectations of the trainees. In particular, a high degree of satisfaction with the educational material and the instructors was identified. A moderate degree of satisfaction was identified regarding the infrastructure and the results of the programs, which means that there is room for improvement. Furthermore, it was observed that the demographic characteristics differentiate the perceptions and satisfaction of the trainees from various dimensions of the programs. Finally, the factors that seem to influence to a greater extent the overall satisfaction of the trainees are the educational material, the trainers, the infrastructures and the results of the programs.