Η επίδραση των έκτακτων αναγκών (Πανδημία) στη συμμετοχή των πολιτών στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη λειτουργία των ΚΕΠ: η περίπτωση του Δήμου Σερρών

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κωνσταντινίδης, Χρήστος
dc.contributor.author Παμπουκιάν, Παραντζέμ
dc.date.accessioned 2023-06-07T08:17:47Z
dc.date.available 2023-06-07T08:17:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4251
dc.description.abstract Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική μελέτη αναφορικά με την επίδραση που έχουν οι έκτακτες ανάγκες και συγκεκριμένα η πανδημία Covid-19 στη συμμετοχή των πολιτών στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Η μελέτη στηρίζεται στην περίπτωση των ΚΕΠ του Δήμου Σερρών και προσεγγίζει ζητήματα όπως την επίδραση της πανδημίας στα θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, την εμπιστοσύνη των πολιτών στις ψηφιακές εφαρμογές αλλά και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις υπηρεσίες των ΚΕΠ. Βασικός στόχος της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση της συμμετοχής των πολιτών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των ΚΕΠ με άξονα την επίδραση της πανδημίας Covid-19. Η ερευνητική μέθοδος που ακολουθήθηκε είχε την μορφή κλειστού ερωτηματολογίου για την συλλογή και την ανάλυση των πρωτογενών δεδομένων ενώ συνολικά επεξεργάστηκαν 135 ερωτηματολόγια. Τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι η πανδημία επηρέασε θετικά τους πολίτες ως προς την συμμετοχή τους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ενώ ταυτόχρονα οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες των ΚΕΠ αποτελούν ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα ευρύτερα πλαίσια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. el
dc.description.abstract The present study is a quantity research about the impact of emergencies and particularly of the pandemic Covid-19 on citizens’ participation to electronic services of the Citizens 'Service Center (KEP). The study is based on the case of KEP in the municipality of Serres and approaches issues such as the impact of pandemic on e-governement, citizens’ trust in digital applications and electronic services as a competitive advantage to KEP services. The main aim of the study is the examination of citizens’ participation to electronic services of KEP with the impact of Covid-19 pandemic. The research method followed was in the form of a close questionnaire to collect and analyze the primary data while 123 questionnaires altogether were processed. The results lead to the conclusion that the pandemic affected positively the citizens on their participation to electronic services and at the same time the electronic services of KEP consists a competitive advantage in the wider context of e-Government. en
dc.format.extent 86 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ el
dc.subject TEICM::ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ el
dc.subject ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΗ el
dc.subject COVID-19 (ΑΣΘΕΝΕΙΑ) el
dc.subject TEICM::ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ el
dc.subject.ddc 352.380285 el
dc.title Η επίδραση των έκτακτων αναγκών (Πανδημία) στη συμμετοχή των πολιτών στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη λειτουργία των ΚΕΠ: η περίπτωση του Δήμου Σερρών el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική διακυβέρνηση el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές υπηρεσίες el
dc.subject.keyword Δημόσια διοίκηση el
dc.subject.keyword Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα el
dc.subject.keyword Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) el
dc.subject.keyword e-Government el
dc.subject.keyword Electronic services el
dc.subject.keyword Public administration el
dc.subject.keyword Competitive advantage el
dc.subject.keyword Citizens 'Service Center (KEP) el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές