Η αιφνιδιαστική παύση λειτουργίας των σχολικών µονάδων έφερε το εκπαιδευτικό προσωπικό αντιµέτωπο µε µια νέα εξ αποστάσεως εφαρµογή, τόσο στην διοικητική όσο και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η έως τότε, δια ζώσης λειτουργία των σχολείων, µετατοπίστηκε στην εξ αποστάσεων λειτουργία τους, µε την εφαρµογή της τηλεκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να οργανώσουν και να συντονίσουν όλες τις λειτουργίες της σχολικής µονάδας, µέσα από µια νέα εκπαιδευτική πλατφόρµα (webex) και την αποκλειστική διαδικτυακή επικοινωνία, τόσο µε τους µαθητές, όσο και µε τους συναδέλφους και τους γονείς. Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι η αποτύπωση των απόψεων εκπαιδευτικών του νοµού Σερρών, σχετικά µε την επίπτωση της τηλεκπαίδευσης στην επικοινωνία και την οργάνωση αυτής της πρωτόγνωρης εφαρµογής. Τα συµπεράσµατα έδειξαν ότι η εφαρµογή της σε µια κατάσταση πανδηµίας, ήταν µια καλή λύση για τη διατήρηση της επαφής και επικοινωνίας µε τα εµπλεκόµενα άτοµο (µαθητές, γονείς, συνάδελφοι), ωστόσο, δεν θα υπήρχε πρόθεση υιοθέτησης αυτή της εφαρµογής υπό κανονικές συνθήκες. Σε αυτό, συνέβαλαν ένα πλήθος προβληµάτων όπου εµφανίστηκαν κατά τη χρήση της, όπως προβλήµατα δικτύου, έλλειψη γνώσεων, προετοιµασίας και εξοικείωσης µε την χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία.
The sudden shutdown of schools brought the educational staff face to face with a new distance application, both in the administrative and in the educational process. Until then, live operation of the schools, shifted to their distance operation, with distance education. The teachers were asked to organize and coordinate all the functions of the school, through a new educational platform (webex) and exclusive online communication, both with students, colleagues and parents. The aim of this work is to capture the teachers’ opinions in the prefecture of Serres, regarding the impact of distance learning on the communication and organization of this unprecedented application. The conclusions showed that its application in a pandemic situation, was a good solution to maintain contact and communication with the involved people (students, parents, colleagues), however, there would be no intention to adopt this application under normal conditions. A number of problems that appeared during its use contributed to this, such as network problems, lack of knowledge, preparation and familiarity with the use of I.C.T. in the educational process.